Doroczny kongres biur TSS

2017-06-10

Stuttgart gościł uczestników dorocznego kongresu biur podróży kooperacji TSS.  dniach 12-13 maja, w kongresie odbywającym się na terenie ICS Internationales Congresscenter Stuttgart, wzięło udział ponad 550 uczestników.

TSS Jahrestagung targi

Biura podróży poszukiwały nowych inspiracji w sercu regionu nowych technologii i branż przyszłości. Motto tegorocznej edycji brzmiało: „Szansa na zmianę – tylko ten kto zmienia ścieżkę, ma szansę wyprzedzić innych”. Sporo uwagi poświęcono unijnej dyrektywie 2015/2302/EU , która również w Niemczech budzi wiele emocji. Kolejnym tematem gorących dyskusji była digitalizacja w biurze podróży. Twórca kooperacji TSS Manuel Molina przekonywał, że przed laty biura z nieufnością podchodziły do nadejścia ery online i portalu onlinweg a dziś każde biuro kooperacji posiada swoją stronę w internecie. Jak się odnaleźć w nowej cyfrowej erze, zastanawiali się paneliści reprezentujący różne obszary turystyki m.in. Manuel Butler Halter - dyrektor TURESPAŃA z Madrytu, Uta Martens - dyrektor zarządzająca Amadeus Niemcy czy Udo Delinger – dyrektor marketingu Niemcy dla Sachsen Tourismus. Dwudniowe wydarzenie uświetniły targi branżowe, na których ofertę prezentowało ponad 100 wystawców, również z Polski: linie lotnicze LOT i Gdańska Organizacja Turystyczna. Tradycyjnie było wiele okazji do spotkań i nawiązania nowych kontaktów w branży. W eleganckim kompleksie konferencyjnym Dormero odbył się bankiet, na którym rozdano nagrody dla najlepszych biur kooperacji. Kolejna edycja odbędzie się w Dreźnie na 25 rocznice istnienia kooperacji TSS.


Aktualności

Polecamy także:

Lufthansa Group chce tworzyć nowe kanały dystrybucji
Szwajcarski startup Winding Tree, z którym nawiązała współpracę Lufthansa Group skupia się na reorganizacji dystrybucji ofert turystycznych. Dzięki...

W Niemczech więcej turystów
Popyt na urlop w Niemczech nadal rośnie. Wciągu pierwszych siedmiu miesięcy u naszych zachodnich sąsiadów cudzoziemcy wykupili prawie 1,5 mln. Noclegów więcej...

Wirtualny pracownik KLM sprzedaje bilety
Ma na imię BlueBot (w skrócie BB), jest pomocną, przyjacielską „dziewczyną-robotem”, która bywa czasem odrobinę zuchwała, mówi po angielsku, szybko się...

ARTYKUŁ PARTNERA | Kilka inspirujących wycieczek kulinarnych po Niemczech
Hesja – tutaj wszyscy piją Ebbelwei  W Hesji, kraju związkowym w centralnych Niemczech, napojem narodowym od kilku stuleci jest Ebbelwei, zwany też...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne