Antalya oczekuje więcej turystów

2017-06-16

Turecka Antalya spodziewa się 55% więcej turystów z Polski w sezonie lato 2017. Delegacja tureckiej Antalyi przyjechała do Warszawy na spotkanie z przedstawicielami ambasady, touroperatorami i dziennikarzami, aby porozmawiać o wykorzystaniu i wzmacnianiu wzajemnego potencjału obu miast.

antalya

Dnia 8 czerwca przedstawiciele biznesu i turystyki Antalyi podpisali z Warszawską Izbą Handlową deklarację o wzajemnej współpracy. Kooperacja pomiędzy Antalyą a Warszawą dotyczyć będzie przede wszystkim turystyki, ale uwzględnia również inne gałęzie biznesu.

"Chcemy pokazać Antalyę nie tylko, jako cel przyjazdu wypoczynkowego, ale także jako miejsce, w którym warto inwestować. Mamy świadomość, że Antalya to najważniejszy kierunek dla niemal wszystkich biur podróży w Polsce. W sezonie 2015 odwiedziło nas 250 000 turystów z Polski, w tegorocznym lotnisko w Antalyi obsłuży 35 samolotów tygodniowo z Polski"- powiedział Yusuf Hacisuleyman, wiceprezes Izby Przemysłowo-Handlowej Antalyi i jednocześnie prezes Biura Promocji i Rozwoju Antalyi

"Polacy chętnie podróżują do miejsc, które mają im wiele do zaoferowania, dlatego Turcja jest kierunkiem nr 1, stąd potrzeba rozwoju współpracy między Polską a Turcją. Bardzo nas cieszą inicjatywy budujące współpracę pomiędzy oboma miastami, szczególnie, że jesteśmy liderem tego kierunku. W 2016 r. 65% wszystkich polskich turystów jeżdżących na zorganizowane wakacje to nasi klienci. Tegoroczne szacunki pokazują, że w tym sezonie klienci ponownie chętnie wybierają Antalyę na wakacje, w tej chwili widzimy już 85% wzrost sprzedaży tego kierunku'' - powiedział Kaan Ergun, prezes Coral Travel Wezyr Holidays współorganizator wizyty tureckiej delegacji.


Aktualności

Polecamy także:

Lufthansa Group chce tworzyć nowe kanały dystrybucji
Szwajcarski startup Winding Tree, z którym nawiązała współpracę Lufthansa Group skupia się na reorganizacji dystrybucji ofert turystycznych. Dzięki...

W Niemczech więcej turystów
Popyt na urlop w Niemczech nadal rośnie. Wciągu pierwszych siedmiu miesięcy u naszych zachodnich sąsiadów cudzoziemcy wykupili prawie 1,5 mln. Noclegów więcej...

Wirtualny pracownik KLM sprzedaje bilety
Ma na imię BlueBot (w skrócie BB), jest pomocną, przyjacielską „dziewczyną-robotem”, która bywa czasem odrobinę zuchwała, mówi po angielsku, szybko się...

ARTYKUŁ PARTNERA | Kilka inspirujących wycieczek kulinarnych po Niemczech
Hesja – tutaj wszyscy piją Ebbelwei  W Hesji, kraju związkowym w centralnych Niemczech, napojem narodowym od kilku stuleci jest Ebbelwei, zwany też...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne