Antalya oczekuje więcej turystów

2017-06-16

Turecka Antalya spodziewa się 55% więcej turystów z Polski w sezonie lato 2017. Delegacja tureckiej Antalyi przyjechała do Warszawy na spotkanie z przedstawicielami ambasady, touroperatorami i dziennikarzami, aby porozmawiać o wykorzystaniu i wzmacnianiu wzajemnego potencjału obu miast.

antalya

Dnia 8 czerwca przedstawiciele biznesu i turystyki Antalyi podpisali z Warszawską Izbą Handlową deklarację o wzajemnej współpracy. Kooperacja pomiędzy Antalyą a Warszawą dotyczyć będzie przede wszystkim turystyki, ale uwzględnia również inne gałęzie biznesu.

"Chcemy pokazać Antalyę nie tylko, jako cel przyjazdu wypoczynkowego, ale także jako miejsce, w którym warto inwestować. Mamy świadomość, że Antalya to najważniejszy kierunek dla niemal wszystkich biur podróży w Polsce. W sezonie 2015 odwiedziło nas 250 000 turystów z Polski, w tegorocznym lotnisko w Antalyi obsłuży 35 samolotów tygodniowo z Polski"- powiedział Yusuf Hacisuleyman, wiceprezes Izby Przemysłowo-Handlowej Antalyi i jednocześnie prezes Biura Promocji i Rozwoju Antalyi

"Polacy chętnie podróżują do miejsc, które mają im wiele do zaoferowania, dlatego Turcja jest kierunkiem nr 1, stąd potrzeba rozwoju współpracy między Polską a Turcją. Bardzo nas cieszą inicjatywy budujące współpracę pomiędzy oboma miastami, szczególnie, że jesteśmy liderem tego kierunku. W 2016 r. 65% wszystkich polskich turystów jeżdżących na zorganizowane wakacje to nasi klienci. Tegoroczne szacunki pokazują, że w tym sezonie klienci ponownie chętnie wybierają Antalyę na wakacje, w tej chwili widzimy już 85% wzrost sprzedaży tego kierunku'' - powiedział Kaan Ergun, prezes Coral Travel Wezyr Holidays współorganizator wizyty tureckiej delegacji.


Aktualności

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne