Thomas Cook ogłasza strategiczną współpracę z Expedią

2017-09-14

Thomas Cook, jeden z największych europejskich organizatorów turystyki, do którego należy Neckermann Podróże, ogłosił informację na temat strategicznego partnerstwa z Expedią Inc., jedną z wiodących na świecie firm turystycznych.

 ExpediaInc color RGB 300dpi

W ramach porozumienia, Expedia będzie preferowanym dostawcą hoteli dla Thomasa Cooka w portfolio uzupełniającym w segmencie pobytów z dojazdem własnym i wypadów do miast (city breaks). Expedia udostępni także nowoczesną platformę do sprzedaży tej oferty przez wszystkie kanały dystrybucji wykorzystywane przez grupę Thomas Cook w Europie.  

Długoterminowe porozumienie umożliwi klientom Thomasa Cooka wybór oferty z dojazdem własnym oraz city breaks spośród ponad 60 000 dodatkowych hoteli. Wszystkie obiekty spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa Thomasa Cooka. Partnerstwo pozwoli firmie Thomas Cook znacząco zredukować koszty oraz zapewni kompleksowość w obszarze podróży miejskich (city breaks) oraz rezerwacji samych hoteli. Swoją wiodącą na rynku technologię Expedia zastosuje dla rezerwacji online przez główne strony Thomasa Cooka oraz poprzez wszystkie inne kanały sprzedaży. Dotyczy to zarówno rezerwacji pojedynczych świadczeń, jak i pakietów. Z kolei Thomas Cook będzie mógł sprzedawać na portalach, których właścicielem jest Expedia, wycieczki zorganizowane typu „sun&beach”.

- Połączenie oferty hotelowej Expedii i najlepszej dostępnej obecnie technologii do dystrybucji online, ulepszy ofertę Thomasa Cooka w zakresie podróży do miast oraz rezerwacji samych hoteli. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok naprzód w realizacji strategii wzrostu. Połączenie sił z firmą o globalnym zasięgu i takim ekspertem jak Ekspedia pomogą nam uprościć pracę i skoncentrować się na własnych markach hotelowych i wybranych obiektach partnerskich na kierunkach „sun&beach”, ponieważ w tym właśnie obszarze możemy zaoferować klientom produkt odróżniający nas od konkurencji. Jestem przekonany, że jest to początek długofalowej współpracy, z której korzyści czerpać będą obie strony. - powiedział Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group.

Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z Expedią jest kolejnym krokiem w strategii transformacji Thomasa Cooka. Wcześniej koncern podjął współpracę z Webjet Limited, firmą, która odpowiedzialna jest za zakup łóżek hotelowych dla Grupy stanowiących uzupełnienie programu do kierunków typowo wakacyjnych. Kończąc drugi etap reorganizacji swojego uzupełniającego portfolio*, Thomas Cook będzie mógł skoncentrować się na głównym obszarze działania - wzmocnieniu oferty „sun&beach”, jednocześnie zapewniając klientom szerszy wybór hoteli i możliwości rezerwacji wyjazdów.

 


Aktualności

Polecamy także:

Najnowszy Rynek Turystyczny
W najnowszym numerze Rynku Turystycznego między innymi: Taki sezon może się już nie powtórzyć Doskonałe wyniki w turystyce wyjazdowej   Wspólnymi siłami...

Dobry rok dla turystyki wyjazdowej
PZOT podsumowuje turystyczny rok. Okazuje się, że była dla branży bardzo udany.   Organizacja przedstawiła statystyki obejmujące sezon zimowy 2017/2018 i letni...

Forum POT-ROT-LOT: Nowe plany i strategia działań promujących Polskę
Tegoroczne Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych z udziałem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków POT odbyło się...

Prezes POT rozmawia z branżą spotkań
Przedstawiciele najważniejszych regionalnych i miejskich convention bureaux przybyli do siedziby Polskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie na spotkanie z prezesem...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne