Całe TUI pod jedną marką

2017-10-19

Lokalne marki koncernu TUI zostały wygaszone.

cruise ship 666132 340

Od października wszystkie biura w grupie TUI w całej Europie używają jednej nazwy: TUI. Akcja OneBrand rozpoczęła się w 2015 roku. Wtedy to zaczęto wycofywać pierwsze Lokalne marki takie jak Fritidsresor (Szwecja) czy Arke (Holandia). Jak zapewniają przedstawiciele koncernu oprócz jednolitego brandingu ze sławnym czerwonym uśmiechem, globalna marka również oferuje inne korzyści.

Obecnie koncern zatrudnia około 65 tys. Pracowników. Marki używane przez grupę to między innymi: Robinson Club, TUI Magic Life, Cruisers TUI czy TUI Sensatori.

 

 


Aktualności

Polecamy także:

Najnowszy Rynek Turystyczny
W najnowszym numerze Rynku Turystycznego między innymi: Taki sezon może się już nie powtórzyć Doskonałe wyniki w turystyce wyjazdowej   Wspólnymi siłami...

Dobry rok dla turystyki wyjazdowej
PZOT podsumowuje turystyczny rok. Okazuje się, że była dla branży bardzo udany.   Organizacja przedstawiła statystyki obejmujące sezon zimowy 2017/2018 i letni...

Forum POT-ROT-LOT: Nowe plany i strategia działań promujących Polskę
Tegoroczne Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych z udziałem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków POT odbyło się...

Prezes POT rozmawia z branżą spotkań
Przedstawiciele najważniejszych regionalnych i miejskich convention bureaux przybyli do siedziby Polskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie na spotkanie z prezesem...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne