Całe TUI pod jedną marką

2017-10-19

Lokalne marki koncernu TUI zostały wygaszone.

cruise ship 666132 340

Od października wszystkie biura w grupie TUI w całej Europie używają jednej nazwy: TUI. Akcja OneBrand rozpoczęła się w 2015 roku. Wtedy to zaczęto wycofywać pierwsze Lokalne marki takie jak Fritidsresor (Szwecja) czy Arke (Holandia). Jak zapewniają przedstawiciele koncernu oprócz jednolitego brandingu ze sławnym czerwonym uśmiechem, globalna marka również oferuje inne korzyści.

Obecnie koncern zatrudnia około 65 tys. Pracowników. Marki używane przez grupę to między innymi: Robinson Club, TUI Magic Life, Cruisers TUI czy TUI Sensatori.

 

 


Aktualności

Polecamy także:

Najwyższy drewniany wieżowiec świata – Mjøstårnet
Norwegia słynie z drewnianej architektury, przede wszystkim za sprawą Wikingów, którzy byli mistrzami kunsztu ciesielskiego. To kraj, w którym przyroda i...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne