FlixBus zamiast PolskiegoBusa

2017-12-20

FlixBus ogłosił, że rozszerza współpracę z firmą PolskiBus.com.

 FlixBus Autobus 02

FlixBus, dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com, stworzy najatrakcyjniejszą ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych dla polskich pasażerów. Zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację. Bilety na bezpośrednie połączenia będą dostępne na stronie www.PolskiBus.com i już wkrótce na www.FlixBus.pl

Jednak w rzeczywistości ma dojść do stopniowego wygaszania marki PolskiBus. Od wiosny czerwone autobusy zostaną zastąpione zielonymi w barwach FlixBus.

Model biznesowy firmy FlixBus opiera się na unikalnej na skalę międzynarodową ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami – w ciągu czterech lat działalności FlixBus nawiązał współpracę z 250 partnerami autobusowymi w całej Europie. FlixBus zajmuje się technologią, sprzedażą biletów, obsługą klienta, planowaniem i rozwojem sieci, a także marketingiem i sprzedażą, natomiast lokalni partnerzy odpowiadają za codzienną eksploatację autobusów. Dzięki tej współpracy udało się stworzyć największą sieć międzymiastowych połączeń autobusowych w Europie.

W Polsce FlixBus współpracuje już z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, dzięki którym rozbudowywana jest sieć połączeń między polskimi a europejskimi miastami. W ten sposób duch innowacji FlixBusa wspiera rozwój polskich firm transportowych i umożliwia im działalność w ramach międzynarodowej sieci przewozów autokarowych.

FlixBus uruchomił już pierwsze połączenia z Polski i do Polski w 2016 roku. Pasażerowie mogą korzystać z bezpośrednich połączeń z głównych polskich miast tj. Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia czy Łodzi do Niemiec, Austrii, Czech i na Węgry.


Polecamy

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne