FlixBus ogłosił, że rozszerza współpracę z firmą PolskiBus.com.
FlixBus, dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com, stworzy najatrakcyjniejszą ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych dla polskich pasażerów. Zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację. Bilety na bezpośrednie połączenia będą dostępne na stronie www.PolskiBus.com i już wkrótce na www.FlixBus.pl
Jednak w rzeczywistości ma dojść do stopniowego wygaszania marki PolskiBus. Od wiosny czerwone autobusy zostaną zastąpione zielonymi w barwach FlixBus.
Model biznesowy firmy FlixBus opiera się na unikalnej na skalę międzynarodową ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami – w ciągu czterech lat działalności FlixBus nawiązał współpracę z 250 partnerami autobusowymi w całej Europie. FlixBus zajmuje się technologią, sprzedażą biletów, obsługą klienta, planowaniem i rozwojem sieci, a także marketingiem i sprzedażą, natomiast lokalni partnerzy odpowiadają za codzienną eksploatację autobusów. Dzięki tej współpracy udało się stworzyć największą sieć międzymiastowych połączeń autobusowych w Europie.
W Polsce FlixBus współpracuje już z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, dzięki którym rozbudowywana jest sieć połączeń między polskimi a europejskimi miastami. W ten sposób duch innowacji FlixBusa wspiera rozwój polskich firm transportowych i umożliwia im działalność w ramach międzynarodowej sieci przewozów autokarowych.
FlixBus uruchomił już pierwsze połączenia z Polski i do Polski w 2016 roku. Pasażerowie mogą korzystać z bezpośrednich połączeń z głównych polskich miast tj. Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia czy Łodzi do Niemiec, Austrii, Czech i na Węgry.