Biuro promocji… i Turystyki – w Olsztynie

2018-01-09

W stolicy województwa Warmińsko-Mazurskiego zdecydowano się na zmianę (a właściwie rozszerzenie) nazwy Biura Promocji.

Olsztyn

Począwszy od 18 grudnia 2017 roku decyzją Prezydenta Olsztyna dotychczasowe Biuro Promocji Urzędu Miasta Olsztyna zmieniło nazwę na  Biuro Promocji i Turystyki. W ocenie dyrektora biura nowa nazwa stanowi pełniejsze i bardziej adekwatne określenie priorytetów działań tej jednostki.

 – Z analizy ostatnich trzech lat pracy naszego biura wynika, że sukcesywnie kładziemy coraz większy akcent na promocję turystyki, co ściśle wiążę się z promowaniem miasta na zewnątrz – komentuje dyrektor biura Krzysztof Otoliński. – Konsekwentne działania przynoszą efekty. To rozwój gospodarczy, który wyznaczają m.in. rozbudowa i modernizacja oraz powstawanie nowych obiektów noclegowych. Nie można też zapomnieć o korzyściach wizerunkowych, za sprawą których od trzech lat stale rośnie liczba turystów odwiedzających Olsztyn.

Według najnowszych danych GUS, Olsztyn znalazł się na drugim miejscu na Warmii i Mazurach w kategorii „destynacje turystów zagranicznych”, wyprzedzając m.in. tak znaczące ośrodki turystyczne w regionie, jak powiaty iławski, giżycki czy ostródzki i zadając kłam popularnemu dotąd postrzeganiu miasta jako „przystanku w drodze ku Wielkim Jeziorom Mazurskim”. Aktualnie w mieście powstają trzy nowe obiekty noclegowe. Rośnie też jakość obsługi ruchu turystycznego – w grudniu 2017 r. ratuszowy punkt Miejskiej Informacji Turystycznej został uznany na drugi w Polsce w kategorii obiektów trzygwiazdkowych. Certyfikacji dokonała Polska Organizacja Turystyczna.


Aktualności

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne