Orbis - pierwsze hotele w Słowenii

2018-02-11

Grupa Hotelowa Orbis, której partnerem strategicznym jest AccorHotels, otworzyła swoje pierwsze hotele w Słowenii, we współpracy z lokalnym partnerem i inwestorem - Terme Maribor.

IS Maribor2

Po zakończeniu kompleksowej modernizacji oba hotele, działające na podstawie umów franczyzy pod znanymi markami AccorHotels, Mercure oraz ibis Styles – przywitały pierwszych gości.  Hotele są położone w centrum miasta Maribor, w regionie Styrii słynącym z najstarszych na świecie winnic. Mercure Maribor City Center nawiązuje do lokalnej tradycji winiarskiej w wystroju wnętrz i menu restauracji.

Maribor - drugie co do wielkości miasto Słowenii - jest także ośrodkiem wielu wydarzeń kulturalnych i siedzibą jednej z największych publicznych instytucji kultury w Słowenii - Słoweńskiego Teatru Narodowego, tu odbywają się festiwale sztuki - Borštnikov. W tętniącym życiem kulturalnym mieście ibis Styles Maribor City Center wita gości zapraszając do własnego teatru. Opowieść o balecie, sztukach teatralnych, operze otwiera przed gośćmi zupełnie nowy świat, wypełniony interesującymi elementami i oferujący różne formy  interakcji.

- Orbis jest wiodącym operatorem hoteli w Europie Środkowo-Wschodniej. Posiada ponad 120 hoteli i jest wyłącznym licencjodawcą wszystkich marek

AccorHotels w regionie. Po otwarciu - w partnerskiej współpracy z Terme Maribor - hoteli Mercure i ibis Styles w Mariborze, Słowenia jest 12. państwem, w którym jesteśmy obecni, co wzmacnia naszą wiodącą pozycję w regionie - powiedział Frank Reul, dyrektor ds. rozwoju Orbis SA.


Aktualności

Polecamy także:

Najwyższy drewniany wieżowiec świata – Mjøstårnet
Norwegia słynie z drewnianej architektury, przede wszystkim za sprawą Wikingów, którzy byli mistrzami kunsztu ciesielskiego. To kraj, w którym przyroda i...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne