Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

GASTRONOMIA | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » GASTRONOMIA

Sieci nie zarzucają na turystów

Sieci restauracyjne i kawiarniane w Polsce rzadko współpracują z biurami podróży. O wiele częściej taką współpracę podejmują pojedyncze lokale funkcjonujące w miejscach szczególnie atrakcyjnych turystycznie. W sposób najbardziej sformalizowany restauratorzy kooperują z klientami biznesowymi, jednak odbywa się to zazwyczaj bez pośrednictwa biur podróży Chcąc zapewnić jak najbardziej atrakcyjne, a przy…

06/2008, GASTRONOMIA

Pierogi i kawa w termosie

Wyjazdy turystyczne i częste przebywanie w plenerze, nie zawsze sprzyjają regularnym posiłkom. Nie zawsze turystów można nakarmić jedynie suchym prowiantem i nie zawsze istnieje też możliwość zapewnienia turystom ciepłych napojów i posiłków. Rzeczą nieodzowną w takiej sytuacji są termosy Wymogi dzisiejszej gastronomii spowodowały, że na jej potrzeby powstało wiele termosów…

11/2007, GASTRONOMIA

Ciepły posiłek w plenerze

Chociaż poziom i zakres usług gastronomicznych w Polsce stale się poprawia, zapewnienie ciepłego posiłku grupom turystycznym znajdującym się w drodze nie zawsze jest realne. Można wówczas skorzystać z gotowych potraw przygotowanych nawet na tradycyjnym ognisku Planując wyjazd w plener, szczególnie gdy turyści mają przebywać przez dłuższy czas w miejscu oddalonym…

10/2007, GASTRONOMIA

Bufet w plenerze

Wybierając firmę cateringową do obsługi imprezy lub dostarczenia posiłku grupie turystycznej w plenerze, należy zwrócić uwagę na reputację, oferowane ceny i elastyczność organizacyjną Na polskim rynku działa obecnie kilkaset firm świadczących usługi cateringowe. Jednak te duże i zapewniające profesjonalny standard można policzyć na palcach. Czym powinniśmy się kierować, wybierając firmę…

09/2007, GASTRONOMIA

Przekąska w długiej podróży

Turysta, który decyduje się na wycieczkę z biurem podróży, jest zazwyczaj w kwestii kulinarnej ubezwłasnowolniony – to touroperator decyduje, czy koszt imprezy można zwiększyć o cenę posiłku na trasie przejazdu i czy w takim przypadku nadal będzie to oferta “sprzedawalna” Załóżmy, że podróż będzie co najmniej kilkunastogodzinna, a koszt wycieczki…

07/2007, GASTRONOMIA