Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

MARKETING I PROMOCJA | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » MARKETING I PROMOCJA

W grupie raźniej

Serwisy zakupów grupowych należą do tych firm internetowych, które robią furorę i o których dużo się pisze. Nie analizując ich modelu biznesowego, ani rentowności (nie zawsze takiej dobrej) warto zastanowić się co zyskują firmy, które zdecydują się na sprzedaż swoich usług poprzez takie platformy.   Tak naprawdę przy ocenie czy…

06/2012, MARKETING I PROMOCJA

Wykorzystaj efektywnie potencjał Internetu!

W dzisiejszych czasach posiadanie strony internetowej to konieczność. Obecność w Internecie oferuje przedsiębiorcom duże możliwości bez znacznych nakładów finansowych.   Firmowa strona jest niezbędna do efektywnej sprzedaży, bieżącej komunikacji z konsumentami i przyciągnięcia nowych klientów. Jednak niewielu właścicieli małych i średnich firm zdaje sobie sprawę, że źle zaprojektowana strona internetowa…

06/2012, MARKETING I PROMOCJA

Od reklamy do PR i mobile

Robert Stępowski,niezależny ekspert marketingu miejsc, współautor „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”. Po sześciu latach prosperity, w czasie której wydatki samorządów na promocję wzrosły sześciokrotnie, branżę marketingu miejsc także dotknął kryzys. Niektóre samorządy obcięły wydatki na działania promocyjne niemal o połowę. N ależy się spodziewać, że w 2012 roku na targach…

02/2012, MARKETING I PROMOCJA

Produkt turystyczny i jego promocja

Termin ten pojawił się w Polsce w XXI wieku. Statystyczny Kowalski o nim nigdy nie słyszał, za to zrobił furorę wśród fachowców z branży. Oprodukcie turystycznym, bo o nim mowa, zaczęto w Polsce mówić stosunkowo niedawno. Termin ten, kalka z angielskiego, w krajach posługujących się tym językiem ma szersze niż…

02/2011, MARKETING I PROMOCJA

Podlaski regres − analiza

Dr Kazimierz Niewiadomski Wyższa Szkoła Menedżerska w Białymstoku Wydział Turystyki i Rekreacji W Strategii rozwoju województwa podlaskiego realizowanej w ostatnim dziesięcioleciu (do 2010 r.) właśnie turystyce nadano rangę „lokomotywy rozwoju i źródła koniunktury dla innych branż produkcji i usług”. Rzeczywistość okazała się jednak bardziej złożona. Pod względem ogólnego ruchu turystycznego…

02/2011, MARKETING I PROMOCJA

Polska na ITB – intrygująco i nowocześnie

Biała kostka mieszcząca się w dłoni, która symbolizuje Polskę. Sympatyczne stwory uśmiechające się do przechodniów na ulicach Berlina. Najnowocześniejsze technologie 3D i spektakularny pokaz filmowy na otwarcie targów ITB. Tak będziemy promować nasz kraj na największych targach turystycznych, które w marcu odbędą się za Odrą. Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna w…

01/2011, MARKETING I PROMOCJA

Po co nam PR?

Marcin Roszkowski Ciszewski Public Relations – jedna z największych i najbardziej doświadczonych agencji PR na rynku. Posiada najbardziej rozbudowany dział poświęcony obsłudze firm z branży turystycznej. Pracuje m.in. dla biur podróży, linii lotniczych, sieci hotelowych oraz serwisów turystycznych Działania Public Relations często są postrzegane jest jako mniej istotne dla firm…

12/2010, MARKETING I PROMOCJA

Małopolska vs Śląskie – pojedynek na wizerunek

Aneta PawłowskaArtykuł napisany na podstawie pracydyplomowej pt. Kampanie promocyjnejako sposób kształtowania wizerunkuregionów turystycznych na przykładziewojewództw małopolskiego i śląskiego(promotor doktor Krzysztof Groń, InstytutDziennikarstwa i Komunikacji SpołecznejUniwersytetu Jagiellońskiego) Początkowo Małopolska nie miała konkurencji, ale w roku 2009 pojawiła się propozycja Pozytywnie nakręceni polecają Śląskie. Góry na południu Polski? Oczywiście w Małopolsce –…

11/2010, MARKETING I PROMOCJA

Kto sięga po Rynek i jak go ocenia? – analiza czytelnictwa

Nasz miesięcznik wybierają zwłaszcza osoby młode, przeważnie z ponad średnim wykształceniem, a lwią ich część stanowią właściciele i kadra kierownicza firm turystycznych. Preferowane działy to te poświęcone prawu i podatkom, e-turystyce, hotelom oraz kalejdoskop, dostarczający różnorodne informacje z całej branży. Redakcja Rynku Turystycznego wspólnie z Ośrodkiem Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego…

04/2010, MARKETING I PROMOCJA

Przedsprzedaże i wyprzedaże..

Do ubiegłego roku popularność ofert first minute w Polsce wyraźnie rosła. Niestety ten bardzo dobry dla touroperatorów trend został zatrzymany. Interesujące jest, jak będzie wyglądała sytuacja w tym roku. Biura podróży rozpoczęły właśnie walkę o klientów, którzy wybierają się na urlop w sezonie letnim. Pojawiło się więc wiele ofert, które…

01/2010, MARKETING I PROMOCJA

Metropolia nad wodą czyli miasto jako marka

Co czyni miasta atrakcyjnymi turystycznie? Nie każde miasto jest przecież położone malowniczo, nie każde może pochwalić się słynnymi muzeami, ciekawą architekturą lub imprezami sportowymi przyciągającymi tysiące kibiców z całego świata. Każde miasto jest inne, ma swoje, uwarunkowane położeniem geograficznym i czynnikami historycznymi, atrakcje. Dlatego też miasta starają się zainteresować różne…

11/2009, MARKETING I PROMOCJA

Polskę promować razem

Promocja Polski jest zagadaniem szeroko dyskutowanym. Medialne kampanie, spoty w zachodnich telewizjach to tylko jej niewielka, choć najbardziej widoczna część. Nie wszystko jest jednak tak pocieszające. Największym problem działań promocyjnych jest bowiem brak jednej filozofii i spójnej strategii Polscy hydraulicy mają się dobrze. Są poszukiwani, cenieni i… przystojni. W dużej…

06/2008, MARKETING I PROMOCJA
Strona 1 z 212