Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

PUBLIC RELATIONS | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » PUBLIC RELATIONS

Jak powinno wyglądać prawdziwe e-biuro prasowe?

Andrzej Glapiak, od października 2005 roku jest PR manager w portalu turystycznym easygo.pl. Wcześniej, od marca do października 2005 roku pełnił funkcję PR managera w portalu turystycznym Wakacje.pl. W latach 2000-2005 tworzył i zarządzał strukturami Public Relations w Grupie DGT (producent i dostawca cyfrowych systemów teleinformatycznych). W latach 1998-2000 pracował…

05/2008, PUBLIC RELATIONS

Public relations w branży turystycznej

Jak działa PR polskich touroperatorów? Biura podróży, agencje turystyczne oraz internetowe serwisy turystyczne podkreślają, że działania public relations w tej branży są potrzebne, a często nawet konieczne. Mają szczególne znaczenie w budowaniu wizerunku touroperatora. Postanowiliśmy zatem sprawdzić, jak działa PR polskich organizatorów turystyki? Z reklamą telewizyjną, radiową, prasową lub ulotką…

04/2008, PUBLIC RELATIONS

Co o public relations mówią organizatorzy turystyki?

Konkurencja na rynku usług turystycznych jest duża i stale rośnie. Oferując konkretny produkt, powinniśmy zadbać nie tylko o jego atrakcyjność, ale także, a może przede wszystkim, o dobry wizerunek całej firmy. Budowaniu tego wizerunku służą działania public relations. Jakie mają znaczenie i jak są rozumiane przez organizatorów turystyki? Przyjrzyjmy się…

04/2008, PUBLIC RELATIONS

Public relations – kompendium wiedzy

Na temat public relations (PR) powstało wiele publikacji, zarówno tych polskich, jak i zagranicznych. Prezentują one wiele zagadnień, przedstawiają różne poglądy i opinie. Ciągły rozwój PR jako dyscypliny naukowej oraz jako istotnego elementu polityki firm i instytucji sprawia, że tematyka ta pozostaje właściwie niewyczerpana. Zamysłem niniejszego artykułu nie jest wyrażanie…

04/2008, PUBLIC RELATIONS

Meetings planner – sojusznik czy przeciwnik?

W strukturach organizacyjnych zarówno wielu międzynarodowych korporacji, jak również posiadających wiele oddziałów firmach krajowych można spotkać pracowników pełniących funkcję meetings planner, czyli planisty spotkań. I chociaż zajmują różne miejsca w strukturze organizacyjnej i różnie nazywane są ich stanowiska, to zajmują się tym samym Czym zajmuje się meeting planner? Najprościej mówiąc…

11/2007, PUBLIC RELATIONS

Launch, czyli wielkie otwarcie

Branża turystyczna w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Niestety, działania z zakresu public relations wciąż zazwyczaj ograniczają się do organizacji hucznego otwarcia, które zresztą często nie pociąga za sobą pożądanych skutków Co zrobić, aby niemały w końcu kapitał za- inwestowany w uruchomienie hotelu, restauracji czy biura podróży nie okazał się…

10/2007, PUBLIC RELATIONS

Po co nam ten “piar”?

Monika Błasikiewicz-Tormanowska Od 2004 r współwłaściciel Agencji Public Relations Bis! Wcześniej Account Director w międzynarodowej agencji PR. W latach 1999-2001 Marketing Director w firmie IT wprowadzającej na rynek polski nowe usługi w telefonii komórkowej, w latach 1997-1999 Dyrektor Promocji Zewnętrznej w telewizji TVN. Po dyplomie z filologii angielskiej zaczynała pracę…

09/2007, PUBLIC RELATIONS