Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

SYLWETKA FIRMY | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » SYLWETKA FIRMY

Nagroda dla Konsorcjum PBP

31 marca w Warszawie odbyła się konferencja “Dialog Społeczny na poziomie zakładu pracy – szanse i wyzwania” podsumowująca projekt “Adaptacyjność poprzez rozwój lokalnych oraz regionalnych instrumentów dialogu społecznego” realizowany przez Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. W jego ramach przeprowadzony został konkurs “Firma Przyjazna Pracownikom”, którego celem było poznanie przykładów pozytywnych…

04/2010, SYLWETKA FIRMY

Z nurtem i pod prąd

Łukasz Krajewski stworzył nową kategorię w ofertach turystycznych. Nowe spojrzenie na sposób podróżowania, choć wykorzystanie prądu wodnego to jeden z najstarszych, znany od tysiącleci sposób transportu. Flota űeglugi Wiślanej nie może równać się z luksusowymi boathousami kursującymi po rzekach zachodniej Europy. Ale ma tę zaletę, że jest pierwszą, regularną, pasażerską…

04/2010, SYLWETKA FIRMY

Medal Europejski dla Wieliczki

W dniu rozpoczęcia sezonu 19 marca za unikatową podróż przez historię Polski i Europy, która jest dowodem na społeczny rozwój kontynentu oraz wyjątkową lekcją przyrody, kultury i techniki górniczej, kopalnia uhonorowana została Medalem Europejskim. Uroczystość wręczania medali dla usług odbyła się w Warszawie w Centrum Olimpijskim PKOl. W imieniu Zarządu…

04/2010, SYLWETKA FIRMY

TUI rozszerza dystrybucję

Firma TUI Poland pozytywnie ocenia początek nowego roku obrotowego. Promocyjne oferty wycieczek w przedsprzedaży spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, powodując, że na początku marca biuro sprzedało 37 proc. pojemności oferty na sezon lato 2010. W porównaniu z analogicznym okresem minionego roku wzrosła również ilość rezerwacji w biurach podróży TUI.…

04/2010, SYLWETKA FIRMY

Gazela Biznesu dla LogosTour-u

Biuro Turystyki ZNP Logos Tour po raz piąty otrzymało Gazele Biznesu, nagrodę dziennika “Puls Biznesu” dla najbardziej dynamicznie rozwijających się firm. To jedyny ranking, który uwzględnia nie tylko ostatni rok działalności, ale bada dynamikę rozwoju firmy oraz premiuje jej dynamiczny i stabilny rozwój w okresie ostatnich trzech lat. Główna idea…

04/2010, SYLWETKA FIRMY

Funclub wzrasta

Dynamiczny rozwój Biura Podróży Funclub, utożsamiany ze specjalizacją oferty do potrzeb coraz bardziej wymagającego klienta pod względem jakości i cen wycieczek, spowodował szybki wzrost sprzedaży imprez turystycznych. W 2009 roku wzrost sprzedaży wynosił 40 proc., natomiast w roku bieżącym Biuro Podróży Funclub zanotowało już prawie 80-proc. wzrost sprzedaży miejsc. Osiągnięte…

04/2010, SYLWETKA FIRMY

Jak promować kraj w pojedynkę?

Elżbieta Tomczyk-Miczka Menedżer projektów Małopolskiej Organizacji Turystycznej, wykładowca akademicki, autor książek Malá veíká krajina, czyli Mały Wielki Kraj – tak promuje się Słowacja i hasło to pasuje jak ulał do dyrektora oddziału Slovenskiej Agentury pre cestovny˙ ruch (SACR), czyli Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej w Polsce, Jána Bošnovica. Nie jest urzędnikiem,…

03/2010, SYLWETKA FIRMY

Pierwszy salon Thomas Cook

Działający ponad rok na polskim rynku portal turystyczny ThomasCook.pl otwiera pierwszy niewirtualny punkt obsługi klienta. Salon powstał w samym centrum warszawskiego Tarchomina przy ul. Ćmielowskiej 2. Klienci mogą tu zaplanować każdy rodzaj podróży, korzystając z usług turystycznych dostępnych na portalu ThomasCook.pl. Za pośrednictwem biura można zarezerwować ofertę największych polskich touroperatorów,…

03/2010, SYLWETKA FIRMY

Contact Center w AHK Polska

Spółka Contact Center została przyjęta w poczet firm zrzeszonych w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska). Firma planuje zwiększenie aktywności na rynku niemieckim, korzystając z oferowanego przez Izbę wsparcia w rozwoju stosunków gospodarczych pomiędzy przedsiębiorstwami z obu krajów. Contact Center to firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od…

03/2010, SYLWETKA FIRMY

Funclub kupuje nowe autokary

Jeszcze w tym kwartale biuro podróży Funclub uzupełni swoją flotę autobusów o trzy najnowsze modele autokarów wyprodukowanych przez belgijską firmę Van Hool. Tym samym Funclub stał się wyłącznym przedstawicielem firmy Van Hool na Polskę. Model T919 Altano i dwa egzemplarze TD927 Astromega, mające blisko 15 metrów długości, odświeżą tabor biura…

03/2010, SYLWETKA FIRMY

Air France KLM dla Delty w Polsce

Air France KLM będą autoryzowanym przedstawicielem linii lotniczych Delta Air Lines w Polsce. To wynik rozwijającej się, trójstronnej umowy joint venture podpisanej pomiędzy liniami lotniczymi 20 maja ubiegłego roku. Air France KLM będą odpowiedzialne za wszystkie działania handlowe Delta Air Lines w Polsce. Wspólne umowy sprzedaży dla klientów branżowych i…

02/2010, SYLWETKA FIRMY

Jakość Roku 2009 dla Funclubu

Laureata najnowszego rankingu “Złota Pięćdziesiątka” miesięcznika “Rynek Turystyczny”, biuro podróży Funclub sp z o.o., wyróżniono tytułem “Jakość Roku 2009″ w IV edycji ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez redakcję Biznes Raport Dziennika Gazeta Prawna. Konkurs “Jakość Roku” jest programem skierowanym do działających na terenie Polski przedsiębiorstw odznaczających się projakościowym podejściem do biznesu.…

02/2010, SYLWETKA FIRMY
Strona 1 z 212