Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TURYSTYKA BIZNESOWA | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » TURYSTYKA BIZNESOWA

Integracja w powietrzu

W przygotowywaniu ofert turystycznych należy pamiętać o zmieniających się gustach klientów. Coraz częściej oczekują oni wyjątkowych wrażeń i doświadczeń, na które nie pozwoliliby sobie na co dzień. Co więcej, dziś, aby zostać zauważonym, trzeba zaproponować naprawdę nietuzinkową ofertę. Jednym z pomysłów może być turystyka powietrzna Podejście innowacyjne ma duże znaczenie…

07/2008, TURYSTYKA BIZNESOWA

Czym jest turystyka biznesowa

Jacek Piasta Autor jest doradcą hotelarskim i konsultantem projektów inwestycyjnych – Moi – i nie tylko moi – rodzice uprawiali kiedyś turystykę biznesową. Gdy obywatele PRL-u jechali na wycieczkę do Turcji albo do Bułgarii, to zwykle pakowali do walizek dużo rzeczy na handel. Sprzedawali i kupowali przez cały turnus. Z…

02/2008, TURYSTYKA BIZNESOWA

Na partyjkę golfa pod Pragę

Utożsamiany z grą dżentelmenów i przedsiębiorców golf, uchodzi w krajach Europy Środkowej za sport elitarny. Biorąc pod uwagę ceny sprzętu i korzystania z pól, z pewnością tak jest. Nikogo nie dziwi też fakt, że podczas relaksującej atmosfery towarzyszącej rozgrywkom, lepiej rozmawia się o biznesie, niż przy stole negocjacyjnym. Sport to…

01/2008, TURYSTYKA BIZNESOWA

Rynek profesjonalnych organizatorów konferencji a sprawa Polska

10-12 stycznia 2008 odbędzie się w Warszawie III Kongres EFAPCO – Europejskiej Federacji Narodowych Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów. Kongres tylko z pozoru wydaje się imprezą dla małego grona osób i firm zainteresowanych teorią MICE Europejska Federacja Narodowych Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów, to stosunkowo młoda, bo licząca sobie kilka lat, organizacja,…

12/2007, TURYSTYKA BIZNESOWA