Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

WYWIAD | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » WYWIAD

Nasza oferta podąża za rozwojem siatki LOT

LOT zadecydował, że chce oferować, zwłaszcza klientom korporacyjnym, więcej usług niż tylko przeloty, a nie wszystkie z nich można realizować jako przewoźnik – mówi Michał Leman, prezes zarządu LOT Travel. Skąd pomysł na zbadanie podróży świątecznych Polaków? Stwierdziliśmy, że okres świąt Bożego Narodzenia jest trzecim po wakacjach i feriach zimowych…

12/2016, W NUMERZE, WYWIAD

Współpraca z kancelarią adwokacką, która skutecznie walczy o prawa pasażerów, podnosi prestiż biura

Pasażerowie nie znają swoich praw, są często niewłaściwie traktowani, nie wiedzą do kogo mają się zwrócić – mówi mecenas Marcin Maciejewski, dyrektor zarządzający Passenger Rights. Jak często statystycznie i o jaki czas opóźniają się loty pasażerskie w Europie? Czy znane są szacunki dotyczące wysokości należnych odszkodowań za opóźnienia na Polskim…

11/2016, WYWIAD

Grecja to nie tylko słońce, plaże i morze

Rynek się zmienia i choć nadal wielu ludzi poszukuje przede wszystkim ciepłego morza i plaży, to jednak coraz więcej ludzi, zwłaszcza młodych szuka czegoś innego – mówi Leonidas Babanis, dyrektor zarządzający North Events. Czego nowego możemy oczekiwać w tym roku podczas Greckiej Panoramy? Pierwszy raz jest zawsze specyficzny, bo… jest…

07/2016, WYWIAD

Zadanie na pierwszą połowę kadencji wdrożenie nowej dyrektywy

Z naszych analiz wynika, że nowe rozwiązania nie są dla branży gorsze od obecnych, a w niektórych kwestiach nawet lepsze – mówi Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki oraz wiceprezes ECTAA. Co zadecydowało, że został pan wybrany na drugą kadencję na stanowisko prezesa Polskiej Izby Turystyki? Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony…

06/2016, WYWIAD

Dywersyfikacja jest koniecznością życiową

Trzeba więc z podziwem patrzeć na naszych touroperatorów, którzy w trudnym otoczeniu międzynarodowym potrafią sobie radzić – mówi Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska i Polskiego Związku Organizatorów Turystyki. Czy ten rok jest szczególnie trudny z perspektywy menadżerów biur podróży? Ten rok nie jest najlepszym jaki pamiętam, ale w sumie nie…

05/2016, WYWIAD

To będzie ewolucja, nie rewolucja

Chciałbym, aby samorządy i ROT-y dostrzegły w Polskiej Organizacji Turystycznej strategicznego partnera i vice versa – mówi dr Wojciech Fedyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Jakie będą najbliższe działania Polskiej Organizacji Turystycznej pod nowym kierownictwem? Przede wszystkim będę chciał rozwijać współpracę z wszelkimi podmiotami, które są zainteresowane rozwojem turystyki. Chciałbym również…

04/2016, WYWIAD

Dla kogo minimalna stawka godzinowa?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zapowiada wprowadzenie jeszcze w tym roku minimalnej stawki godzinowej w wysokości 12 zł. Jak informują przedstawiciele resortu, prace nad tymi przepisami powinny się zakończyć jeszcze wiosną, zaś same przepisy weszłyby w życie prawdopodobnie od września. Polska Izba Turystyki wystosowała do ministerstwa pismo, w którym…

03/2016, WYWIAD

W tym biznesie najistotniejszym i najmocniejszym elementem są ludzie

Na to, że spółka jest dochodowa, w głównej mierze wpływa strategia, którą obraliśmy w 2013 roku – mówi Jarosław Jeschke, prezes zarządu Small Planet Airlines Kolejny rok spółka notuje wzrost udziałów w rynku czarterów w Polsce. Chcecie być numerem 1? Sam wzrost jako spółki, czy też wzrost udziałów spółki na…

10/2015, WYWIAD

CRM to zestaw procedur, narzędzi i urządzeń

Dobry CRM w każdej branży będzie czymś innym. W turystyce minimum, jakie musi obsługiwać, to obsługa zapytań indywidualnych i grupowych z historią komunikacji z klientem – twierdzi Maciej Szczepański, prezes zarządu spółki KSI Media i analityk systemów informatycznych Czym są systemy CRM? Z definicji CRM to zarządzanie relacjami z klientami…

09/2015, WYWIAD

Mamy plan by osiągnąć liczbę 10 mln zagranicznych turystów rocznie

Nadal będziemy wspierać touroperatorów. Wzajemne wsparcie opiera się na współpracy obu stron, realizujemy wspólny marketing i kampanie reklamowe oraz PR i inne działania, które mogą pomóc dotrzeć do świadomości turystów – mówi Leila Boasier Budecker, dyrektor Narodowej Centrali Turystycznej Republiki Dominikańskiej na środkową i wschodnią Europę. Leila Boasier Budecker, dyrektor…

09/2015, WYWIAD

Zamknięcie biura nie oznacza braku kontaktów

Zmiany nie oznaczają, że polski rynek stanie się dla nas mniej ważny. Wręcz przeciwnie, doceniamy jego znaczenie i będziemy tu nadal aktywnie działać – mówi Tamer Marzouk, dyrektor Urzędu ds. Turystki Egiptu na Niemcy, Austrię, Szwajcarię oraz Polskę Dlaczego urzęduje pan w Berlinie, a nie jak dotychczas w Warszawie? Wszyscy…

08/2015, WYWIAD

Szara strefa to pięta achillesowa branży

– Oceniam, że nawet 50 proc. rynku stanowią podmioty, które nie spełniają wymogów ustawy o usługach turystycznych czy przepisów określonych przez MEN – mówi Kuba Marjański, dyrektor Biura Turystyki Aktywnej Kompas. Kuba Marjański – z wykształcenia informatyk, z zamiłowania żeglarz. Od 15 lat współtworzy Biuro Turystyki Aktywnej Kompas, które jest…

07/2015, WYWIAD
Strona 1 z 41234