Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

PROMOCJA | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » DZIAŁY » PROMOCJA

Coraz więcej na promocję

Miasta i regiony nie oszczędzają na promocji. W 2014 roku samorządy planowały wydać na ten cel 785 mln zł. Za te pieniądze zrealizowano szereg kampanii reklamowych, wydano dziesiątki folderów, przewodników i zakupiono tysiące gadżetów. Jak wynika z informacji pochodzących z M inisterstwa Finansów, samorządy, choć borykają się z dość dużymi…

03/2015, PROMOCJA

Region turystyczny. Dlaczego warto stawiać na wspólną promocję?

Wraz z okresem ferii zimowych powraca pytanie o to, jak skutecznie przyciągnąć do siebie turystów. Aż 35 proc. podróżujących Polaków poszukuje dodatkowych atrakcji wokół miejsca docelowego. Dlatego miasta i miejscowości turystyczne łączą swoje siły, stawiając na wspólną, regionalną promocję. W takie działania angażują się też coraz częściej firmy prywatne. Słuszność…

03/2015, PROMOCJA

Nie boimy się innowacyjnych działań promocyjnych

Gra była elementem promocyjnym sieradzkiej starówki zrewitalizowanej w ramach środków unijnych – mówi prezydent Sieradza Jacek Walczak. Skąd pomysł, by Sieradz promować poprzez grę planszową? Gry planszowe przechodzą światowy renesans. Kiedyś kojarzyły się tylko i wyłącznie z Chińczykiem i Eurobiznesem, a dzisiaj stały się trendem we wspólnym, rodzinnym spędzaniu czasu.…

10/2014, PROMOCJA

Projekty samorządowe bywają większym wyzwaniem

Wiele urzędów w dalszym ciągu zbyt zachowawczo podchodzi do promocji swoich miast oraz regionów – mówi Adam Kałucki z Locativo. Czy firma Locativo tworzyła już wcześniej gry planszowe na zamówienie? Nie, to nasz debiut w grach planszowych. Ale po pierwsze lubimy nowe wyzwania, odważne, nieszablonowe pomysły na promocję, a po…

10/2014, PROMOCJA