Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

10/2016 | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » NUMERY » 2016 » 10/2016

Republika Dominikany coraz popularniejsza

Ten karaibski kraj w ostatnich latach cieszy się coraz większym zainteresowaniem turystów, w tym również tych z Polski – zanotowano tu trzycyfrowe wzrosty. Zmiany preferencji turystów, jakie w ostatnich latach można zaobserwować, spowodowały, że niektóre kierunki zaczęły bardzo zyskiwać na znaczeniu. Przykładem takiego kraju jest Republika Dominikany. Pokazują to wyraźnie…

10/2016, ŚWIAT BRANŻY

Prace nad wdrożeniem nowej dyrektywy

Nowa unijna dyrektywa dotycząca imprez turystycznych i powiązanych usług turystycznych ma maksymalny poziom harmonizacji i musi być wdrożona do 2018 roku. Polski ustawodawca pracuje obecnie nad projektem nowej ustawy o usługach turystycznych. Prace wynikają z konieczności wprowadzenia do polskiego porządku prawnego wytycznych z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2302…

10/2016, PRAWO

I Kongres pilotów i przewodników

Blisko stu uczestników, pięć prezentacji, 16 warsztatów doskonalących kompetencje zawodowe i wspólna integracja podczas uroczystej kolacji – tak wyglądał pierwszy Polski Kongres Pilotażu i Przewodnictwa, który odbył się 15-16 października w Nadarzynie k/Warszawy. Po raz pierwszy polscy piloci i przewodnicy mogli się spotkać z przedstawicielami dwóch międzynarodowych federacji zrzeszających przewodników…

10/2016, AKTUALNOŚCI

Spokój czy pełny portfel – co jest ważniejsze dla koniunktury w turystyce wyjazdowej

Polskim rynkiem dotychczas rządziła cena. Teraz doszła obawa o bezpieczeństwo. Który z tych dwóch czynników będzie kluczowy? – zastanawia się ekspert firmy Travel Data. Zdecydowany wzrost dynamiki sprzedaży wycieczek w drugiej połowie tegorocznego sezonu turystycznego, a zwłaszcza w sierpniu, wrześniu i październiku, wywołał sporo komentarzy próbujących tłumaczyć to zjawisko. Przeważały…

10/2016, ANALIZA

Neckermann wystartował z ofertą Lato 2017

W pierwszej odsłonie nowego sezonu touroperator przedstawia propozycje dla rodzin, a także dla fanów wakacji na czterech kółkach, czyli ofertę, którą klienci rezerwują z dużym wyprzedzeniem. „Rodzinne wakacje” z Neckermannem to ponad 80 hoteli w najchętniej wybieranych przez rodziny kurortach w Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Turcji, Chorwacji, Egipcie oraz – po…

10/2016, AKTUALNOŚCI

Przedsiębiorcy nie lubią martwić się na wakacjach

Oferujemy nie tylko możliwość spędzania wakacji, ale również motywowania pracowników czy umacniania relacji z partnerami biznesowymi – mówi Arkadiusz Olszowy, prezes zarządu Holiday Travel Center. Od jak dawna HTC działa na Polskim rynku? Działamy w Polsce już 20 lat. Jesteśmy najstarszą i jedną z największych firm zajmujących się taką formą…

10/2016, ŚWIAT BRANŻY

Rainbow z kampanią

10 października wystartowała najnowsza kampania touroperatora dotycząca Wakacji 2017. Kampania Wakacje dla odmiany przygotowana i zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com rozpoczyna medialną promocję sprzedaży oferty Wakacje 2017. Idea oparta jest o hasło „dla odmiany…” pozwalające dzięki swojej wieloznaczności i dużemu potencjałowi wizerunkowemu na budowę lekkich…

10/2016, AKTUALNOŚCI

10/2016

10/2016

Grzechy główne innowatorów

Innowacje są dziś niezbędne dla rozwoju firmy. Jednak trzeba umieć je wprowadzać. Jak tego nie robić, piszą przedstawiciele firmy YouNick. Czy jest gospodarka lub sektor przemysłowy, który może o sobie powiedzieć, że jest stabilny i bezpieczny na zawsze? Tylko we wrześniu bieżącego roku opublikowano informacje o upadłości 86 polskich firm.…

10/2016, ŚWIAT BRANŻY

Porozumienie POT i IGHP

Polska Organizacja Turystyczna podpisała porozumienie z największą organizacją hotelarską w kraju – Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Porozumienie to wstęp do wspólnych, długofalowych działań mających przyczynić się do podniesienia jakości usług turystycznych i rozwoju produktów turystycznych, a w konsekwencji zwiększenia krajowego i zagranicznego ruchu turystycznego. Partnerzy chcą wspólnie realizować projekty, które…

10/2016, AKTUALNOŚCI

Premiera w Czarnym Groniu

W hotelu Czarny Groń 14-16 października odbyła się premiera nowej luksusowej linii marki Skeyndor – Timeless Prodigy. Hotel & SPA Czarny Groń to nowoczesny 4-gwiazdkowy obiekt turystyczny w miejscowości Rzyki nieopodal Wadowic i Andrychowa. Usytuowany jest pośród gór, w malowniczej dolinie, w sąsiedztwie dziewiczych rezerwatów i lasów mieszanych na połączeniu…

10/2016, AKTUALNOŚCI

Biuro podróży ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji

Jeżeli organizator nie odpowie na reklamację w terminie 30 dni, reklamację uznaje się za uzasadnioną. Wtedy biuro podróży zobowiązane jest do spełnienia żądania określonego przez konsumenta w zgłoszeniu reklamacyjnym. Biuro podróży nie może wysłać odpowiedzi na reklamację listem poleconym w ostatnim dniu terminu, ponieważ klient nie będzie miał możliwości zapoznania…

10/2016, PRAWO
Strona 1 z 3123