Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

09/2011 | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » NUMERY » 2011 » 09/2011

Zima na nartach

Według szacunkowych danych na nartach lub na snowboardzie jeździ już ponad 3 miliony z nas . Z każdym rokiem liczba ta wzrasta. Największą popularnością wśród Polaków cieszą się oczywiście rodzime kurorty narciarskie, jednak coraz więcej osób decyduje się na wyjazdy zagraniczne. Jednym z najchętniej wybieranych celów wypraw narciarskich jest Austria.…

09/2011, RAPORT

Rainbow Tours optymistycznie

Podsumowanie pierwszego półrocza 2011 roku dokonane przez Rainbow Tours przedstawia się bardzo obiecująco. Przychody ze sprzedaży wygenerowane przez całą Grupę Kapitałową wyniosły 151,0 mln zł i są wyższe od okresu analogicznego o 42,5 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 40 procent. Zysk netto jest wyższy o 1,3 mln zł…

09/2011, AKTUALNOŚCI

Bezpieczne wyjazdy egzotyczne

Polacy wyjeżdżają na urlop w miejsca mniej znane , egzotyczne . Wielu z nich po jednym udanym wyjeździe nabiera złudnego przekonania, że oto stali się doświadczonymi globtroterami i niestraszny im żaden kierunek. Tymczasem podróżowanie samotne lub w małej grupce jest może romantyczne, może daje poczucie wolności, ale i niesie za…

09/2011, TRENDY

Podsumowanie etapu kampanii „Piękny Wschód”

POT od lipca 2010 roku prowadzi ogólnopolską kampanię „Piękny Wschód”, której celem jest promocja pięciu wschodnich województw Polski oraz zwiększenie zainteresowania ofertą turystyczną promowanych regionów. Programem są objęte województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, podkarpackie, lubelskie i świętokrzyskie. Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT powiedziała: – Promocja walorów turystycznych regionów położonych we wschodniej części Polski…

09/2011, AKTUALNOŚCI

Wybrane propozycje dla biur podróży w…

Portes du Soleil – Bramy Słońca W 12 połączonych ze sobą stacjach po francuskiej i szwajcarskiej stronie granicy miłośnik białego szaleństwa ma do dyspozycji 650 km nartostrad. Szusuje się na wysokości 1200 – 2200 m na podstawie jednego karnetu. Największy na świecie transgraniczny region narciarski tworzy sieć 25 czarnych tras,…

09/2011, RAPORT

Piękniejszy warszawski Portos

Trzygwiazdkowy Hotel Portos, należący do spółki PUHIT S.A. od 1 września powiększył sieć hoteli BEST WESTERN w Warszawie. Grafitowo-biała fasada, zmodernizowane wnętrze recepcji oraz pokoi, to elementy wyróżniające oraz zachęcające do odwiedzenia tego nowoczesnego miejsca przy okazji podróży do stolicy. Nowa restauracja może pomieścić 120 osób. W swojej ofercie hotel…

09/2011, AKTUALNOŚCI

Turystyka promowa na polskim rynku

Turystyka promowa nie jest tak powszechnym terminem w języku polskim , jak turystyka morska lub żegluga promowa . Wraz z globalnym rozwojem turystyki rozwijają się jej poszczególne gałęzie, w tym również transport. To przecież łatwość i komfort dojazdu do danego miejsca w większości przypadków determinuje nasze wakacyjne wybory. Aż trudno…

09/2011, TRANSPORT

Bielsko-Biała i Ustka wspólnie walczą o turystów

Samorządy Bielska-Białej oraz Ustki stawiają na współpracę. Przez najbliższe lata oba miasta będą wymieniały się doświadczeniami m.in. na polu samorządowym, kulturalnym, a przede wszystkim turystycznym. Istotnym elementem współpracy jest organizowanie imprez, w czasie których miasta nawzajem się promują. W połowie lipca, na promenadzie w Ustce, przez kilka dni prezentowano atrakcje…

09/2011, AKTUALNOŚCI

Dokąd pojadą polscy turyści w najbliższym sezonie zimowym?

Po słońce na Wyspę Margharita Po okresie letnio-wakacyjnym zainteresowanie wyjazdami zagranicznymi spada i jest to wpisane w roczny harmonogram działań branży touroperatorskiej. Wyjątek stanowią okresy takie jak: długi weekend listopadowy, przerwa świąteczno-sylwestrowa i ferie zimowe. Kontyngenty czarterowe ulegają zmniejszeniu a kontrakty hotelowe obejmują okrojone w stosunku do lata gwarancje. Mniejszy…

09/2011, KRYTYCZNYM OKIEM

Warszawska Praga się bawiła

KULmixTURA 2011 to wydarzenie, które zawładnęło w niedzielę 4 września ulicami warszawskiej Pragi. Imprezę po raz kolejny zorganizował Urząd Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, LOTTO oraz Dom Kultury Praga. Wydarzenie uświetnili swoją obecnością m.in. Ambasador Serbii – Radojko Bogojević, Ambasador Chorwacji – Ivan Del Vechio, Włodzimierz Paszyński – wiceprezydent m. st.…

09/2011, AKTUALNOŚCI

Niszowe znaczy dobre

Coraz częściej biura tury styczne w „walce ”o klient a rozszerzają swoją ofertę o niestandardowe pro pozycje . Pojawiają się wycieczki tematyczne, kulinarne, śladami wielkich ludzi. Niszowość zaczyna w turystyce nie tylko być modna, ale i opłacająca. Jak podkreśla Majka Szura z kieleckiego biura Polka Travel: – W niedalekiej przyszłości…

09/2011, TRENDY

ITAKA uhonorowana Laurem Klienta

Złoty Laur Klienta już po raz piąty trafił do Biura Podróży ITAKA. To szczególne wyróżnienie, ponieważ przyznawane na podstawie badań konsumentów. Świadczy więc nie tylko o popularności marki, ale także uznaniu wśród klientów i wysokiej jakości oferowanych usług. „Laur Klienta” to jeden z najszerzej zakrojonych sondaży konsumenckich w Polsce. W…

09/2011, AKTUALNOŚCI
Strona 1 z 41234