Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

08/2013 | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » NUMERY » 2013 » 08/2013

08/2013

08/2013

„Majorka, Minorka, Ibiza oraz Formentera. Baleary – archipelag marzeń”

Autorka: Dominika Zaręba Wydawnictwo Bezdroża Baleary nie należą ostatnio do ulubionych miejsc wypoczynku polskich turystów. Tymczasem to miejsce warte jest ponownego spopularyzowania, ponieważ oferuje nie tylko nadmorski wypoczynek. Z tego powodu każda publikacja na ten temat warta jest uwagi. Tego lata ukazało się nowe wydanie przewodnika turystycznego po czterech wyspach…

08/2013, RECENZJE

Barcelona Blaugrana

Autor: Carles Viñas Wydawnictwo SQN Osobiście nie jestem zagorzałym miłośnikiem piłki nożnej w ogóle ani w tym bardziej konkretnych klubów (w tym tych z ligi hiszpańskiej). Jednak przyznam, że podziwiam, jak doskonalą do zarabiania pieniędzy instytucją (bo nie tylko klubem piłkarskim) jest Barcelona FC. A zarabia nie tylko piłkarska firma,…

08/2013, RECENZJE

Rosjanie to najbardziej irytujący turyści

Najbardziej razi nas zachowanie turystów z Rosji. Tak wynika z wyników ankiety, przeprowadzonej wśród 12 tys. użytkowników z 20 europejskich krajów na portalu Zoover. 42 proc. ankietowanych wskazało na Rosjan jako najbardziej irytujących turystów, których spotykają podczas wakacyjnych wojaży. Największą popularnością wśród Rosjan cieszą się Turcja i Egipt, ale również…

08/2013, AKTUALNOŚCI

Zarabiać na marce

Po co tak naprawdę budujemy markę miejsca? Aby mieć więcej turystów, inwestorów, nowych mieszkańców, a obecnym, aby żyło się lepiej. Tyle teorii. A jak jest w praktyce? Ostatnich kilka lat w Polsce to intensywny rozwój branży marketingu terytorialnego. Wraz z pieniędzmi z Unii Europejskiej wzrastały budżety na promocję w urzędach…

08/2013, MARKETING

HRS najbardziej rozpoznawalny

Z badań przeprowadzonych pod koniec czerwca na zlecenie ARC Rynek i O pinia wynika, że HRS jest obecnie najbardziej rozpoznawalnym serwisem rezerwacji hotelowych w Polsce. W porównaniu do podobnego badania z czerwca 2012 roku, świadomość marki HRS.pl wzrosła o 22 proc. Celem badania była analiza świadomości marek internetowych systemów rezerwacji…

08/2013, AKTUALNOŚCI

Upadłość biura podróży

Niewypłacalność to niewykonywanie przez dłużnika jego wymagalnych zobowiązań pieniężnych. Każdy powinien wykonywać swe wymagalne zobowiązania w terminie. Zasada ta obowiązuje wszystkich. Tym bardziej musi obowiązywać przedsiębiorców, w tym prowadzących biura podróży. Dla określenia, czy dłużnik jest niewypłacalny, nieistotne jest, czy nie wykonuje wszystkich zobowiązań pieniężnych, czy też tylko niektórych z…

08/2013, PRAWO

Neckermann wybrał rozwiązanie Comarch ERP

Biuro podróży Neckermann Polska, należące do jednego z największych koncernów turystycznych w Europie, wybrało Comarch ERP e-Pracownik – najnowsze rozwiązanie wspierające płace i kadry w firmie. Aplikacja do zarządzania czasem pracy i urlopami jest w fazie wdrożenia, za które odpowiada partner Comarchu – firma T2S z Warszawy. Każdy z pracowników…

08/2013, AKTUALNOŚCI

Turystyka nadal Great

Wiosną tego roku VisitBritan zakończyło kampanię „Britain is Great”. Najważniejszymi momentami w tym czasie były Igrzyska Olimpijskie i paraolimpijskie w Londynie oraz Diamentowy Jubileusz Królowej Elżbiety Jak pokazują badania zlecone przez VisitBritan, postrzeganie Wielkiej Brytanii na świecie poprawiło się po ubiegłorocznych wydarzeniach oraz kampaniach marketingowych. Atrakcyjne królestwo Nations Brands Index…

08/2013, ŚWIAT BRANŻY

Branża turystyczna oczami Google

Hiszpania, Włochy, Grecja – o tych kierunkach polscy internauci najczęściej poszukują informacji w wyszukiwarce Google. Neckermann i I taka to biura, które są najbardziej widoczne dla internautów w odpowiedzi na frazy kluczowe. Najgorzej pod tym względem wypada Exim Tours. To tylko niektóre wnioski z przeprowadzonego przez Semtec Sp. z o.o.…

08/2013, AKTUALNOŚCI

Bezpłatne szkolenia

Jak prowadzić skuteczne działania w portalu Facebook – bezpłatne szkolenia dla branży turystycznej. Serwis Facebook ma w Polsce blisko 11 mln użytkowników. Ilu jest tam potencjalnych klientów? MGG Conferences zaprasza przedstawicieli branży turystycznej z Mazowsza na bezpłatne szkolenia poświęcone obecności i promocji na portalu Facebook. Pierwsze już pod koniec sierpnia.…

08/2013, AKTUALNOŚCI

Marketingowa epidemia

Rynek niemal każdego produktu lub usługi jest niezwykle zatłoczony, a wyróżnienie swojej oferty nigdy dotąd nie było takie trudne. Jednocześnie, stojąc wobec licznych upadków biur podróży, wycofywania ofert i globalnego kryzysu, konsumenci podchodzą do „świata biznesu turystycznego” z wyjątkowym sceptycyzmem. Ludzie najwięcej zaufania pokładają w swoich znajomych. Media społecznościowe pojawiły…

08/2013, e-TURYSTYKA
Strona 1 z 3123