Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

02/2015 | Rynek Turystyczny
facebook


RYNEK TURYSTYCZNY » NUMERY » 2015 » 02/2015

Polski rynek travelowy

Na konkurencyjnym rynku można przebić się sprytem, wprowadzając rozwiązania szyte na miarę i nowatorskie. To elementy, które legły u podstaw rozwoju klubów travelowych w Polsce i na świecie. Dziś mają już stabilną pozycję w branży turystycznej. Podejmując międzynarodową współpracę, ich przedstawiciele mogą dzielić się zarówno doświadczeniem, jak i wiedzą dotyczącą…

02/2015, ŚWIAT BRANŻY

Dlaczego PR w branży turystycznej kuleje

Public relations jest złożony i nieustannie się rozwija. Pojawia się coraz więcej ciekawych możliwości komunikowania się. W branży turystycznej natomiast PR pozostaje w czasach, które, jak się wydaje, już dawno minęły. W dzisiejszych czasach firmy m u s z ą oferować dużo więcej niż przestarzałe usługi i informacje prasowe. Standardowe…

02/2015, ŚWIAT BRANŻY

Turystyczne zwyczaje Polaków

Multiagent turystyczny Travelplanet opublikował kolejny raport o ubiegłorocznych podróżach Polaków. Jest to już 13 podsumowanie wyborów i zwyczajów klientów tej firmy. Dwa mocne punkty „Raportu podróżnika 2015”, bo tak brzmi oficjalny tytuł tej publikacji, to ciągłość oraz różne kanały sprzedaży. Kilkanaście lat, jakie minęło od publikacji pierwszego podsumowania, pozwala na…

02/2015, RAPORT

Wielka Brytania bije rekordy w turystyce

W latach 2013-2014 Wielka Brytania odnotowała rekordowe wyniki zarówno pod względem liczby przyjazdów, jak i poniesionych na nie wydatków. Brytyjczycy nie zwalniają tempa i ogłaszają kolejny etap kampanii Great – Countryside is Great. Czy 2015 r. będzie równie pomyślny dla brytyjskiej turystyki przyjazdowej? VisitBritain podsumowuje wyniki osiągnięte w latach 2013-2014…

02/2015, ŚWIAT BRANŻY

Mediolan – nie tylko w centrum

Często podczas przygotowywania programów niedoceniane są hotele położone poza centrami zwiedzanych miast. Tymczasem można tam znaleźć usługi na bardzo dobrym poziomie, za to w niższej cenie. Kiedy przeglądałam w internecie oferty różnych hoteli w trakcie planowania podróży do mojego ukochanego Mediolanu, przykuł moją uwagę hotel usytuowany poza centrum miasta. Best…

02/2015, HOTELE

Pielgrzym to też turysta

Pielgrzymki od dawna są poważną i wyjątkowo dynamicznie rozwijającą się gałęzią branży turystycznej. Grupy pielgrzymkowe są szansą nie tylko dla dużych, znanych sanktuariów i wyspecjalizowanych biur. Mapa celów i programów grup pielgrzymk o w y c h stale się zmienia i pojawiają się na niej nowe miejsca i usługi. Dzięki…

02/2015, ŚWIAT BRANŻY

Amadeus pomaga Lufthansie

Firma Amadeus poinformowała, że Lufthansa została pierwszym przewoźnikiem, który zdecydował się na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition. Narzędzie umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogą oni otrzymywać strategicznie dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujący…

02/2015, AKTUALNOŚCI

Na wycieczkę do Pragi z Czech Airlines

Czeskie linie lotnicze uruchomią na wiosnę połączenia na trasie Praga-Poznań-Gdańsk. Pierwsze rejsy zaplanowano na 25 maja 2015 roku. Loty będą odbywały się cztery razy w tygodniu: w poniedziałki, środy, piątki i niedziele. Wyloty z Pragi są planowane na godzinę 11:15, przylot do Poznania o godzinie 12:25, następnie do Gdańska o…

02/2015, AKTUALNOŚCI

Ceny czarterów teraz i przed rokiem

W poprzednim wydaniu „Rynku Turystycznego” przedstawiliśmy pierwsze w tym sezonie porównanie średnich cen wyjazdów na najbardziej popularne kierunki letniego wypoczynku. Pokazaliśmy i skomentowaliśmy różnice, jakie wystąpiły w cenach wyjazdów w popularne kierunki w okresie szczytu sezonu letniego, pomiędzy pierwszym tygodniem roku 2015 i 2014. Teraz kontynuujemy ten temat, ale po…

02/2015, ANALIZA

Płat ności w internecie

First Data Corporation – właściciel marki Polcard – rozszerza ofertę produktową o Payeezy – usługę kompleksowej obsługi płatności w Internecie. Payeezy umożliwia kompleksową obsługę płatności w internecie, dzięki któremu każdy przedsiębiorca będzie mógł wprowadzić system sprzedaży online porównywalny z systemami wykorzystywanymi przez największe sklepy internetowe. Payeezy zapewnia liczne usługi dodatkowe…

02/2015, AKTUALNOŚCI

Z Frankfurtu do Panamy

Lufthansa nadal rozszerza swoją siatkę połączeń z Ameryką Południową. Od 16 listopada 2015 przewoźnik po raz pierwszy zaoferuje stałe rejsy do Panamy (miasta), z zastrzeżeniem zgody rządu. Airbus A340-300 będzie latać pięć razy w tygodniu pomiędzy Frankfurtem a gospodarczą metropolią Ameryki Centralnej. LH 484 opuści port przesiadkowy Lufthansy we Frankfurcie…

02/2015, AKTUALNOŚCI

Tomasz Pędzik w DTZ

16 lutego Niemiecka Centrala Turystyki (DTZ) powołała Tomasza Pędzika na stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w Polsce. Podczas studiów Tomasz Pędzik jako uczestnik programu Socrates- Erasmus przez rok mieszkał i pracował w regionie Saarland. Późniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując różne stanowiska w biurach podróży TUI oraz Neckermann. W ostatnich…

02/2015, AKTUALNOŚCI
Strona 1 z 41234