Starwood chwali polskie miasta

Coraz większą popularność zyskuje marketing miejsc, czyli promowanie marki poprzez prezentacje lokalnych przestrzeni, w których dana firma działa. Sieć Starwood wprowadziła do swojej międzynarodowej telewizji SPG TV programy promujące polskie miasta. Telewizja dostępna jest w 280 hotelach marki w rejonie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. 

Wydanie: 7/2008, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail