Wakacje z sziszą

rt_2010_04-46.jpgMonika Witkowska
www.monikawitkowska.pl


O zamianie Morza Bałtyckiego na Czerwone Habibi! U mnie papirus. Orginal! Nie bananus! Dla dziewczyn z Polski promocja!



- zachwala ubrany w długą galabiję Egipcjanin. Chłopak mówi po polsku, bo nasi rodacy to większość jego klientów.


Atuty Egiptu - liczne atrakcje, dobre zaplecze hotelowe (przynajmniej na wybrzeżu), no i przystępne cenowo oferty biur podróży sprawiają, że coraz trudniej znaleźć Polaka, który w Egipcie jeszcze nie był. Sama zresztą, mimo gorliwego promowania polskich atrakcji, jeśli chodzi o wakacje, "zdradziłam" nasz kraj właśnie dla Egiptu. Stało się to po tym, jak któryś już raz wybrałam się na polskie wybrzeże na wyczekany tydzień wakacji na desce windsurfingowej. Niestety po raz kolejny trafiłam na deszcz, brak wiatru, a po podsumowaniu kosztów zakwaterowania i jedzenia w miejscowych knajpkach, postanowiłam zamienić Morze Bałtyckie na Czerwone. Finał?


Od tej pory na windsurfingowych wypadach mam gwarancje słońca i wiatru, cenowo nie wychodzi wcale drożej, a dojazd (raczej dolot) zajmuje mi tyle samo czasu, ile dotarcie do Jastarni pociągiem lub samochodem. O ciepłym morzu już nie wspominam. O tym, co w Egipcie warto zobaczyć, powszechnie wiadomo, a jak ktoś nie wie, też nie ma problemu, bowiem zaraz po przylocie lokalny rezydent wręczy mu wykaz wycieczek tak licznych, że tydzień wakacji nie wystarczy, aby je zaliczyć. Z drugiej strony przybywa obrotnych turystów, którzy szybko sprawdzają oferty biur poza hotelem, gdzie nie ma co kryć - jest taniej, choć nie zawsze można liczyć na obsługę polskojęzycznego przewodnika i nie zawsze zostaniemy odebrani dokładnie spod drzwi hotelu. Co do przewodników, to doświadczenia mam pod tym względem różne - zazwyczaj są to sympatyczni, mówiący po polsku,...

Wydanie: 1/2010, ZDANIEM PILOTA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail