Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Wszystko wraca do normy

Rozmowa z Ahmedem Shokry, radcą Ambasady Egiptu ds. Turystyki
rt_2011_04-65.jpg
Rewolucja 25 stycznia zachwiała nieco rynkiem turystycznym. Jakie działania podjął Egipt, by nadrobić straty?

A. S. W ostatnich latach Egipt był najchętniej wybieranym kierunkiem wśród Polaków. W 2010 roku odwiedziło nas blisko 600 tysięcy osób z Polski, oznacza to, że co trzeci klient biur podróży planujący zagraniczne wakacje wybrał właśnie Egipt. Turystyka odgrywa kluczową rolę dla rozwoju całego Egiptu. 15 milionów turystów z całego świata gwarantuje około 13 miliardów dolarów przychodów z turystyki rocznie. To wszystko sprawia, że przywrócenie intensywnego ruchu turystycznego jest dla nas sprawą priorytetową. W pierwszej kolejności nasze starania skupiają się na zachęceniu turystów do odwiedzenia nadmorskich kurortów. Wydarzenia, jakie miały miejsce w Egipcie, nie miały wpływu na sytuację turystów wypoczywających w miejscowościach położonych na wybrzeżu Morza Czerwonego. Przez cały czas hotele w Hurghadzie, Sharm El Sheikh, Marsa Alam i w Tabie funkcjonowały normalnie. Pracownicy hoteli i służby porządkowe dokładały wszelkich starań, aby nasi goście czuli się w nich bezpiecznie i mogli w pełni korzystać ze wszystkich atrakcji. Zaczynamy także stopniowo uruchamiać wycieczki do miejsc odległych od wybrzeża, takich jak Kair, Luxor czy Asuan. Przywróciliśmy żeglugę statków wycieczkowych na Nilu. Mogę powiedzieć, że większość atrakcji, które do tej pory przyciągały turystów, jest już dla nich dostępna. Oczywiście w planach mamy liczne działania promocyjne jednak najbardziej zależy nam na zapewnieniu bezpieczeństwa wszystkim odwiedzającym....

Wydanie: 12/2010, WYWIAD

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności