Czego wymagają biura od hoteli w branży MICE?

Już nie wystarczy sala konferencyjna i sprzęt audio, żeby przyciągnąć do hotelu organizatorów konferencji czy kongresów. Turystyka biznesowa stała się w Polsce potężną i samodzielną gałęzią turystyki. Konferencje, kongresy, podróże w interesach czy spotkania motywacyjne określane jako incentives stanowiły w 2008 r. prawie 1/3 wszystkich pobytów turystycznych, a polskie firmy wydają ponad 10 mld zł rocznie na podróże i pobyty o charakterze biznesowym.

rt_2011_07-1.jpg

Biura turystyczne obsługujące klientów korporacyjnych, firmy prześcigają się pomysłach, by ich przyciągnąć do siebie. Najważniejszym elementem, który decyduje o powodzeniu wyjazdu typu incentive jest miejsce zakwaterowania. Musi on zapewnić nie tylko godziwe (najlepiej luksusowe) warunki noclegowe, ale również bardzo dobre do przeprowadzenia ewentualnych szkoleń, konferencji, spotkań w mniejszych i większych grupach. Ważna jest też okolica i atrakcje wokół.


Korporacja na zielonej trawce

Jak podkreśla Michał Kolankiewicz z Geovity: – Wieczorna kolacja przy ognisku, karaoke, gry terenowe, a nawet zawody łucznicze – bez tego współczesne wyjazdy integracyjne praktycznie nie istnieją. Firmy coraz chętniej decydują się na organizację takich imprez, bo menedżerowie zdają sobie sprawę, jak ważne są działania typu teambuilding, i że jeden wyjazd, nawet jeśli jego koszty są spore, może przynieść duże korzyści dla firmy. Spotkania podsumowujące np. półrocze działalności zespołu albo wyjazdy integracyjne różnią się od konferencji i szkoleń. Ich specyfika polega na innym wyważeniu proporcji między częścią oficjalną a eventową. Od typu spotkania zależy też wybór miejsca wyjazdu, bazy i programu. Na szkolenia firmy przeznaczają jeden dzień lub dwa, a na integrację – często cały weekend. Krótsze wyjazdy są organizowane w pobliżu centrali firmy, tak by uczestnicy mogli szybko dojechać swoimi...

Wydanie: 3/2011, HOTELE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail