Mazowsze rusza z promocją Mazowsza

Do odwiedzenia Mazowsza ma zachęcić ruszająca od początku sierpnia kampania
organizowana przez samorząd województwa mazowieckiego. W sumie
na terenie całego województwa stanie 300 bilbordów. W radiu, prasie i telewizji
pojawią się spoty i materiały promocyjne zachęcające mieszkańców Mazowsza
do weekendowych wyjazdów. Realizacja kampanii „Mazowsze. Weekend dwa
kroki stąd” jest możliwa dzięki unijnemu dofinansowaniu w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.



Celem kampanii „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” jest pokazanie mieszkańcom
regionu, że Mazowsze to znakomite miejsce na spędzenie udanego
weekendu. Jest to region, który ma wiele do zaoferowania, a co najważniejsze
– wszystkie te atrakcje są w zasięgu ręki, czyli blisko miejsca zamieszkania.
Zaplanowane działania promocyjne mają na celu wykreowanie jednolitej marki
turystycznej województwa.
Jak podkreślił marszałek
województwa mazowieckiego
Adam Struzik:
− Na Mazowszu mamy ponad
7 tys. km rzek, 800 tys.
hektarów lasów czy 1400 ha
jezior.


W sumie w naszym
województwie jest kilka tysięcy
kilometrów szlaków
pieszych, kajakowych i rowerowych.
Mazowsze to
także ok. 100 pałaców, zamków
i zespołów dworskich
czy ponad 100 muzeów. Na turystów czeka także znakomicie przygotowana
baza hotelowa – w sumie ponad tysiąc hoteli, pensjonatów, zajazdów i innych
obiektów zakwaterowania. Do tego ponad tysiąc restauracji.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje całe Mazowsza. Na Mazowszu pojawiło
się: 300 dwunastometrowych tablic; 240 emisji spotów w TVP 3, 135 publikacji
w dziennikach, tygodnikach, dwutygodnikach i prasie regionalnej; ponad 1100
emisji spotów radiowych;



Realizacja kampanii jest możliwa dzięki pozyskaniu na ten cel środków unijnych
w ramach RPO WM. Koszt wszystkich działań to 1,7 mln zł. Kampania „Mazowsze.
Weekend dwa kroki stąd” jest częścią projektu pn. „Kreowanie wizerunku
turystycznej marki Mazowsze”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 (priorytet
VI – Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki
i rekreacji, działanie 6.2 – Turystyka). Partnerem projektu jest Mazowiecka
Regionalna Organizacja Turystyczna.

Wydanie: 5/2011, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail