Wyszukiwarki internetowe przyciągają nowych klientów

rt_2011_10-23.jpgW czasach, gdy klienci biur podróży stają się coraz bardziej wymagający , a nawet wy bredni , profesjonalne i odpowiednio skonfigurowane wyszukiwarki internetowe pozwalają przyciągnąć ich uwagę, a tak że w znaczący sposób ułatwiaj ą prac ę agent ów. A stąd już tylko krok do śmielszego dokonywania przez klientów zakupów polecanych produktów i usług turystycznych.


Współczesne wyszukiwarki internetowe to dominujące internetowe narzędzie wykorzystywane przy podejmowaniu istotnych decyzji dotyczących podróżowania, w tym m.in. wyboru wakacyjnej destynacji, rodzaju zakwaterowania i wyżywienia, imprez dodatkowych, możliwości wynajmu samochodu, rozkładu lotów czy rejsów, oraz innych ofert turystycznych. Stąd prosty wniosek: umieszczenie dobrej wyszukiwarki na stronach internetowych, pozwala lepiej dotrzeć do klienta, a agentowi w tradycyjnym biurze ułatwia skonstruować bardziej dopasowaną do wymagań ofertę. Możemy obserwować jego preferencje na kolejnych etapach: począwszy od wstępnego badania zakresu ofert turystycznych i porównywania wybranych opcji przez wybór optymalnej oferty, aż po gotowość dokonania zakupu konkretnego produktu lub usługi. O konieczności korzystania z wyszukiwarek przekonują wyniki badań. Aż 74 proc. klientów branży turystycznej wykorzystuje wyszukiwarkę internetową podczas poszukiwania informacji i dokonywania zakupu produktów i usług turystycznych w sieci. Spośród 18 badanych krajów europejskich aż w 14 z nich potencjalni klienci preferują internetowe wyszukiwanie ofert turystycznych przy wyborze celu wakacyjnej podróży.


Na dalszy plan schodzi korzystanie z tradycyjnych ofert poleconych przez rodzinę lub znajomych, czy wizyty w biurach podróży. Co ciekawe, krajem, w którym tradycyjne sposoby i biura wciąż mają się dobrze, są Niemcy. Klienci poszukujący usług turystycznych na całym świecie od kilku lat traktują...

Wydanie: 6/2011, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail