Na turystycznym salonie w Poznaniu

W dniach 19 – 22 października odbyły si ę w Poznaniu (po raz 22.) targi tur yst yczn e Tour Salon . Na stoiskach w dwóch halach wystawiało się 750 firm z 43 krajów (Armenia, Austria, Białoruś, Brazylia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chiny, Chorwacja, Czechy, Cypr, Dania, Dominikana, Egipt, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Indie, Irlandia, Izrael, Jordania, Japonia, Kenia, Litwa, Maroko, Meksyk, Niemcy, Norwegia, Palestyna, Polska, Portugalia, RPA, Rosja, Rumunia, Słowacja, Sri Lanka, Tunezja, Turcja, Ukraina, USA, Węgry, Wielka Brytania, Włochy). Z ich ofertą zapoznało się prawie 30 000 zwiedzających, w tym połowa podczas dwóch pierwszych dni przeznaczonych wyłącznie dla profesjonalistów z branży.


rt_2011_11-37.jpg
Liderzy Złotej 50 Rynku Turystycznego, od lewej przedstawiciele biur z dyplomami:
Olimp, Alfa Star, Polka Travel, Grecos Holidays, Neckermann


Pierwsze dwa dni były przeznaczone dla branży i po raz kolejny warto zadać pytanie: czy dwa dni to nie za dużo? Wydawałoby się, że w dobie internetu przedstawiciele biur podróży nie potrzebują targów, by się poznać i podpisać umowy o współpracy. Z drugiej strony debiutanci na targach są z nich zadowoleni. Majka Szura z biura Polka Travel: – Po raz pierwszy wystawialiśmy się na targach turystycznych miesiąc temu w Warszawie. W Poznaniu znowu nawiązaliśmy kolejne kontakty, poszerzyliśmy bazę naszych przyszłych kontrahentów. Z kolei Robert Unruh z biura Traper powiedział: – Niby wszyscy w branży się znamy, ale po pierwsze: w ciągu roku najczęściej brakuje czasu, żeby się spotkać i spokojnie porozmawiać; po drugie: co roku jednak pokazuje się na imprezie ktoś nowy, ktoś ma nowe pomysły, kto inny chce rozszerzyć działalność i szuka nowych kontaktów.

rt_2011_11-43.jpg
Wiesław Paluch na stoisku Grupa Anders


Targi to dobra okazja, żeby razem pobyć i podpatrzeć co robią inni. Dyrektor departamentu marketingu w Palestyńskim Ministerstwie Turystyki Majed Ishag (Palestyna gościła w Poznaniu po raz drugi): – Polacy tradycyjnie i dość licznie odwiedzają Ziemię Świętą, lubią nasz region i są dla nas bardzo ważnym potencjalnym klientem. W przyszłym roku będziemy krajem partnerskim podczas Tour Salonu. Warto podkreślić, że w tej sprawie już pierwszego dnia...

Wydanie: 7/2011, TARGI
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail