Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Agroturystyka uczy się Internetu

Planując wypoczynek coraz chętniej wybieramy sielankę polskiej wsi. Z roku na rok powiększa się grono Polaków opuszczających miejskie mury w okresie świąt, wakacji czy nawet krótkich wyjazdów weekendowych. Fakt, iż doceniamy wypoczynek na łonie natury przekłada się na wzrost liczby gospodarstw oferujących usługi agroturystyczne. Choć po boomie z lat 90. liczba takich gospodarstw znacznie spadła, dziś agroturystyka zaczyna odrabiać straty stawiając na specjalizację i promocję.


Strategia kluczem do sukcesu

Nowe podejście do rozwoju turystyki wiejskiej stało się głównym tematem zorganizowanej 15-16 kwietnia konferencji naukowej pt. „Wiejski produkt turystyczny – doświadczenia i wyzwania”. Konferencja odbywała się w ramach największych w Polsce Międzynarodowych Targów AGROTRAVEL w Kielcach. Jej głównym celem było z jednej strony podsumowanie ostatnich 20 lat przemian jakie nastąpiły w branży agroturystycznej, z drugiej edukacja w zakresie wykorzystywania narzędzi marketingowych w budowaniu wizerunku marki lokalnej. Zaproszeni goście – przedstawiciele środowisk uniwersyteckich, rządu oraz stowarzyszeń i organizacji prezentowali doświadczenia wybranych regionów w budowaniu marki w oparciu o dziedzictwo regionu i unikalne produkty lokalne. Najważniejszą tezą konferencji była inwestycja w spójną strategię budowania marki lokalnej i wykorzystanie wszelkich dostępnych narzędzi promocyjnych, w tym również Internetu.


Agroturystyka wypada blado w Internecie

O tym, że Internet jest skutecznym medium w działaniach promocyjnych nikogo już dziś przekonywać nie trzeba. Niestety wiele branż eksploatuje go w bardzo ograniczonej formie. Według raportu IAB Polska wydatki na reklamę online w branży turystycznej w roku 2009 wynosiły...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności