Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Jak wykorzystać social media w budowaniu aury marki?

W świecie, w którym króluje obraz, komunikacja wizualna jest najczęściej wykorzystywaną przez przedsiębiorstwa formą dotarcia do klienta. Aby była skuteczna, nadawca musi wejść w interakcję z odbiorcą. Firmy starają się to robić na różne sposoby. Uwagę konsumenta przyciągnie ta, która wykaże się innowacyjnością, elastycznością i najbardziej oryginalnym pomysłem.
 

To komunikacja wizualna odpowiada za to, co każdego dnia kupujemy. Żyjąc w ciągłym biegu, mamy coraz mniej czasu na czytanie. Trudno więc przecenić wpływ dobrze skonstruowanej okładki na wizerunek marki i podjęcie decyzji o skorzystaniu z usługi. Co zrobić, aby pierwsza strona nie był ostatnią, jaką obejrzy odbiorca?
 

Dobry projekt
 
Konkurencyjne marki w większości przypadków używają tych samych form przekazu w celu zaprezentowania swoich usług i produktów. Na przykład biura podróży prezentują pełną ofertę wycieczek przy użyciu katalogów drukowanych. Muszą przez to wyróżnić się na dwa sposoby: poprzez stworzenie niepowtarzalnej propozycji oraz oryginalny sposób jej przedstawienia. – Katalog stanowi o wartości całej oferty. Przekazuje informacje o usłudze, ale także firmie, jej działalności i pozycji na rynku. Zawiera wszystko, co firma chce zakomunikować potencjalnym klientom. Dlatego tak ważne jest, aby był naprawdę dobrze zaprojektowany. Jeśli przekaz zostanie poprawnie odczytany, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainteresowany zdecyduje się na skorzystanie z usługi – mówi Oskar Ciałowicz, dyrektor strategiczny w Grupie Marketingowej Aveex, która ma na swoim koncie wiele udanych projektów związanych z komunikacją...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności