Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Włosi nauczą Polaków języka i picia wina

Trudno uczyć się języka, kiedy za oknem sali wykładowej jest Rzym, Florencja czy Mediolan. Dlatego Włosi postanowili połączyć naukę języka włoskiego dla obcokrajowców z wypoczynkiem i to dosłownie. Szkoły językowe z Włoch proponują Polakom naukę m.in. w gaju pomarańczowym, podczas zajęć gotowania włoskich dań czy w trakcie testowania toskańskich win. Czas na takim kursie włosi podzielili na pół, 50 proc. spędzamy na kursie językowym, 50 proc. bawiąc się, leżakując i pijąc, z tym, że jak podkreślają organizatorzy, nawet wtedy się uczymy. Powód? Na takim kursie najczęściej jesteśmy jedyną osobą z Polski, reszta to Amerykanie, Niemcy, Francuzi i Japończycy, a to, co wszystkich łączy to właśnie język włoski. – Włosi postanowili nauczyć Polaków włoskiego, po włosku, czyli w trakcie zabawy i pijąc wino. Nie dziwią, więc nazwy kursów, wśród których jest np. Dolce Vita, na którym oprócz języka, osoby w wieku 50+ uczą się wyrabiać ciasto na pizzę w prawdziwej włoskiej trattorii – mówi Halina Juszczyk, z agencji edukacyjnej Language Abroad.

 

Uczą Polaków temperamentu

 

Język włoski zyskuje na popularności. Według danych ESKK chce się go uczyć już 6 proc. Polaków, trafiających na kursy językowe. Zdaniem większość jest to jeden z najłatwiejszych języków romańskich. Problem w tym, że Polacy mówią po włosku całkowicie bez akcentu i temperamentu. Nic więc dziwnego, że Włosi postanowili stanąć w obronie własnego języka i nauczyć Polaków czegoś więcej niż gramatyki i słówek.

 

 – Język włoski to temperament, to mimika,...




  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności