Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


airberlin i Etihad Airways rozszerzają partnerstwo i prezentują samolot o wspólnej szacie graficznej

  • Zaprezentowanie przez obie linie lotnicze samolotu typu Airbus A320 o wspólnej szacie graficznej

  • Początek nowej kampanii w mediach na rok 2014 pod tytułem „Moving Forward“

  • Około 900 tysięcy pasażerów od rozpoczęcia współpracy przed dwoma laty

  • Partnerstwo kapitałowe umożliwiające obu liniom lotniczym redukcję kosztów dzięki korzyściom skali

  • Dochód w wysokości 200 milionów euro ze wspólnej sieci codeshare

  • Rosnąca wspólna sieć połączeń na całym świecie – nowe destynacje w Indiach, Korei Południowej i Australii

  • Od lutego 2014 r. zwiększenie ilości lotów między Niemcami i Abu Dhabi do 49 tygodniowo

 

airberlin i Etihad Airways zaprezentowały dziś samolot typu Airbus A320 o specjalnie zaprojektowanej wspólnej szacie graficznej symbolizujący bliską współpracę obu linii lotniczych i początek nowej kampanii medialnej pod tytułem „Moving Forward”.

Podczas prezentacji w Berlinie, Wolfgang Prock-Schauer, Chief Executive Officer w airberlin, i James Hogan, prezes i Chief Executive Officer w Etihad Airways oraz wiceprzewodniczący zarządu Air Berlin PLC, poinformowali o tym, jak podróżni będą mogli dalej odnosić korzyści z tej szczególnej współpracy i postępów osiągniętych w ciągu pierwszych dwóch lat partnerstwa.

Wolfgang Prock-Schauer powiedział: „Szerokie partnerstwo z linią Etihad Airways przyniosło airberlin wiele korzyści, w tym nasz udział we wspólnym dochodzie wynoszącym 200 milionów euro, będącym integralną częścią naszego programu restrukturyzacyjnego.

Partnerstwa w branży lotniczej są dzisiaj niezbędne. Nasze partnerstwo oferuje istotne...


Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności