Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Polacy wybrali najlepsze hotele 2014

Trzeci plebiscyt „Hotel Roku 2014” został rozstrzygnięty. Na podstawie głosów gości hotelowych przyznano nagrody w 9 kategoriach tematycznych. W trakcie gali wyróżniono również hotele wybrane przez travel managerów oraz użytkowników serwisów społecznościowych. Nagrody wręczone zostały także najlepszej sieci i hotelarzowi 2014 roku.

Z roku na rok w Polsce rośnie liczba gości hotelowych, nie tylko tych biznesowych, ale również osób prywatnych, korzystających z bazy hotelowej podczas wyjazdów weekendowych. Sprecyzowane oczekiwania obu tych grup przyczyniły się do specjalizacji hotelowej. Obok hoteli sieciowych, działających w Polsce pod światowymi markami, działa w Polsce coraz więcej hoteli niezależnych. Aby ułatwić gościom hotelowym wybór najlepszej oferty, za którą będzie stała wysoka jakość usług i oczekiwany komfort pobytu, portal rezerwacji hotelowych HRS.pl w 2011 roku stworzył plebiscyt „Hotel Roku”. Największą zmianą w tegorocznej edycji w stosunku do lat poprzednich jest nowa kategoria, w której najlepsze hotele wybiera jury złożone z Travel Managerów. Wg badania* przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie HRS, w ciągu ostatniego roku o prawie 10% (do 58%) wzrosła liczba firm, w których zatrudnione są osoby odpowiedzialne za organizację i planowanie podróży służbowych. Osoby te mają ogromne doświadczenie we współpracy z hotelami i doskonale znają oczekiwania pracowników oraz firm w zakresie zakwaterowania na czas podróży służbowej oraz organizacji konferencji lub eventów.

- „HOTEL ROKU 2014” to już 3. edycja plebiscytu, który wyrobił sobie uznanie i renomę branży hotelowej, ale przede wszystkim gości. Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorstw oraz trendowi na rynku, firma HRS stworzyła nową...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności