Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Indie,Japonia,Chiny. CZY WARTO PROMOWAĆ polską turystykę na odległych rynkach?

W 2013 roku Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię, na rynkach, które dotąd nie były objęte ukierunkowanymi, intensywnymi działaniami promocyjnymi. „Powierzono nam promocję Polski na wybranych rynkach azjatyckich: Indiach, Chinach i Japonii” – mówi Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. „Jestem przekonany, że projekt Lubię Polskę, na trwałe umieścił Polskę na mapie turystycznej, podróżnych z tych krajów” – dodaje Szmytke.

ww1a

Zadanie było trudne, bo wiedza o Polsce zarówno w Chinach, Japonii czy Indiach jest dość niska i oparta głównie na ogólnych skojarzeniach i wyobrażeniach. Jednak, jak wynika z badań, które zostały przeprowadzone przez firmę AGERON na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, opinie z wizyty w Polsce, z tych rynków, są bardzo pozytywne. Wyjazd do Polski weryfikuje na korzyść pierwotne przeświadczenia o umiarkowanej bądź niskiej atrakcyjności turystycznej Polski. Wychodząc z tego punktu, decyzję o zaangażowaniu środków unijnych na działania w Azji należy uznać za trafną, a jak pokazały badania po zakończeniu kampanii także trafioną. Do kampanii „Polska. Come and find your story”, realizowanej w ramach projektu Lubię Polskę, została zaimplementowana tzw. kreacja ”bajkowa”. Przy tworzeniu reklam pracował ceniony fotograf Jacek Poremba, który przez lata fotografował modę. Jego styl uważany jest za rozpoznawalny, w sposób w jaki kiedyś rozpoznawane były dzieła największych malarzy – co niewątpliwie zaważyło na odbiorze reklam. Badania po zakończeniu kampanii okazały się dla zaproponowanych layoutów bardzo pozytywne. Wszystkie zostały ocenione jako ładne i estetyczne. A poszczególne kraje faworyzowały wybrane grafiki. I tak w Chinach najbardziej podobała się reklama z Placem Zamkowym w Warszawie, w Japonii z Łazienkami, a w Indiach przypadł do gustu warszawski Nowy Świat.

Kampania „Lubię...


Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności