Pokój Prasowy – nowy program dla polskiej branży hotelowej

Sieć jest pełna nieprawdziwych opinii, komentarzy domorosłych ekspertów czy też anonimowych, subiektywnych wpisów, które fałszują obraz rzeczywistości. Szczególnie mocno dotyka to branżę hotelową, której Klienci często podejmują decyzje konsumenckie w oparciu o wątpliwej jakości „recenzje”. Odpowiedzią jest Pokój Prasowy – pierwszy program relacji z mediami i blogosferą stworzony z myślą o hotelach, pensjonatach, hostelach i innych miejscach polskiej bazy noclegowej.

Problem anonimowych, często nierzetelnych recenzji dotyczy coraz większej ilości miejsc oferujących nocleg. Pojedyncze działania rzadko przynoszą pożądany efekt w postaci obiektywnej recenzji. Z reguły obarczone są wymianą świadczeń pomiędzy medium a hotelem. Pokój Prasowy – autorski program Agencji PR...

Wydanie: 11/2011, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail