Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


TOUR SALON 2016 – Gdzie biznes spotyka się z pasja

Kilka dni temu zakończyliśmy 27 edycję Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON w Poznaniu. Po raz pierwszy wydarzenie organizowane było w nowym terminie (początek roku, a nie jak to miało miejsce przez 26 lat w październiku), w nowym towarzystwie (trzy pasje: Targi Wędkarstwa RYBOMANIA, Myślistwa KNIEJE oraz Targi Sprzętu Pływającego i Sportów Wodnych BOATEX), a także w nowej formule uwzględniając wprowadzenie Strefy Biznesu.

pws-2016-02c-01

Cały blok Targów Czterech Pasji odwiedziło blisko 35.000 zwiedzających, w tym ponad 8.000 osób zadeklarowało, że ich celem był TOUR SALON. Ofertę zaprezentowało 231 wystawców z 18 krajów. Miastem Partnerskim był Poznań, a Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna była Partnerem Organizacyjnym targów. Cieszy nas fakt, iż mimo tak krótkiego czasu, który dzielił TOUR SALON od poprzedniej edycji targów, tak wiele podmiotów wybrało Poznań na miejsce promocji swojej oferty, budowania wizerunku oraz wymiany wiedzy i doświadczenia. To dzięki zaangażowaniu i współpracy z wystawcami, wszystkimi izbami, stowarzyszeniami, mediami i organizacjami działającymi w branży turystycznej, targi TOUR SALON wyróżniał profesjonalizm, ekspozycja atrakcyjnych produktów i usług, w tym wielu nowości, a także odczuwalna podczas tych trzech dni atmosfera pasji.

pws-2016-02c-02

STREFA BIZNESU
W tym roku po raz pierwszy podczas targów przez dwa dni działała wydzielona STREFA BIZNESU, w której chcieliśmy zapewnić spokój i komfort rozmów. – Efekt działania strefy nie był dla nas zadowalający – powiedziała Anna Myślak, dyrektor targów – i zdajemy sobie sprawę z jej niedociągnięć. Kilka kwestii staraliśmy się regulować na bieżąco, część jednak wymaga większego nakładu czasu i pracy. Mając zatem przed sobą cały rok, już teraz rozpoczynamy pracę nad organizacją przyjazdu kupców z Polski i zagranicy – Będzie to oddzielne działanie poza dotychczas podejmowaną akwizycją zwiedzających – dodaje Myślak. Ponadto uruchomiony zostanie program wcześniejszego umawiania spotkań, który MTP wykorzystuje przy innych wydarzeniach. Przy tegorocznej edycji targów m. in. ze względu na krótki okres przygotowań i późne zgłaszanie się wystawców zabrakło tego punktu co znaczącą obniżyło efekt STREFY BIZNESU. Niemniej jednak cieszymy się, że podjęliśmy próbę i wiemy w jakim iść kierunku, bo to właściwa droga, którą TOUR SALON i branża turystyczna powinny podążać.

pws-2016-02c-03

WYDARZENIA DLA PROFESJONALISTÓW

Podczas lutowej odsłony TOUR SALONU, jako nowość wprowadziliśmy bezpłatne warsztaty dla biur podróży pod intrygującym tytułem ,,Dlaczego moje biuro podróży gubi klienta”. – Wydarzenie organizowane po raz pierwszy przerosło nasze oczekiwania jeśli chodzi o liczbę uczestników, a także ich aktywność. Już dziś zapewniamy, że warsztaty będą miały swoją kontynuację. Program na 2017 rok zbudujemy w taki sposób, aby tegoroczni zwiedzający mogli zapoznać się z nową tematyką, natomiast osoby, które w tym roku nie wzięły udziału w szkoleniu będą mogły to nadrobić –...

Wydanie: 11/2011, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności