Nagrody dla eSKY.pl

Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl stało się w ostatnim czasie laureatem dwóch nagród. Pierwsza, to wyróżnienie otrzymane od Travelport, dla najlepszego klienta tego dostawcy na wszystkich rynkach europejskich, na których działa – polskim, bułgarskim, rumuńskim. Natomiast drugą nagrodę otrzymała nie sama spółka, a jeden z jej pracowników – Karolina Wróż, która zajęła pierwsze miejsce w konkursie na Telemarketera Roku w kategorii „help desk”. – Oba wyróżnienia są dla nas bardzo istotne, każde z nich na innym poziomie. Pierwsze – otrzymane od Travelport potwierdza to, że jesteśmy ich dobrym partnerem. Współpracujemy z tą firmą od 2004 roku i cieszymy się, że ta kooperacja przebiega sprawnie. Ważne jest dla nas to, że doceniono naszą udaną ekspansję na rynki zagraniczne – mówi Łukasz Neska z serwisu eSKY.pl – Z kolei druga z nagród, dla jednej z pracowniczek naszego Telefonicznego Centrum Obsługi, jest ważna ponieważ dowodzi, że nasi klienci mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi i profesjonalną pomoc. Konsultanci telefoniczni i kontakt z nimi, to dla klientów pierwsza, a czasami jedyna, styczność z firmą. Dlatego zależy nam na tym, by poziom ich pracy, był zgodny z najwyższymi standardami.


Wydanie: 5/2012, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail