Zimowa kampania Neckermanna

Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło realizację działań reklamowych, których celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty ZIMA 2012/2013. Kampania realizowana będzie w prasie, internecie oraz na antenie Radia RMF MAXXX. Spoty reklamowe będą emitowane w Radiu RMF MAXXX przez ponad trzy tygodnie, do 18 listopada br. Istotnym elementem aktywności marketingowej będzie konkurs „Ciepło-zimno” prowadzony na antenie tego radia, w którym słuchacze będą mogli wygrać atrakcyjną wycieczkę z Neckermannem i drobne upominki. Reklamy oferty Neckermanna pojawią się także w prasie m.in.: w listopadowym wydaniu magazynu Podróże oraz dodatku do Gazety.


Wydanie: 8/2012, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail