WTM 2012 na plusie

Jedna z najważniejszych imprez branżowych, kończący rok World Travel Market 2012 już za nami. Dobrym sygnałem dla turystyki jest fakt większej ilości odwiedzających w stosunku do ubiegłego roku.

 



 

W sumie targi odwiedziło 29 tys. gości branżowych. Wynik imponujący, zwłaszcza, że cechą szczególna WTM jest to, że są to targi przeznaczone tylko dla profesjonalistów. Liczba gości oznacza więc liczbę fachowców i specjalistów, którzy przybyli tam w konkretnych celach.

 

Efektywnie dla biznesu

Esencją roboczych spotkań jest WTM Speed Networking. Są to szybkie spotkania, które trwają 5 minut i służą wymianie kontaktów. Dzięki określeniu obszaru zainteresowań rośnie prawdopodobieństwo by spotkania zaowocowały późniejszą współpracą. Wielu uczestników bardzo chwali sobie ten nieznany w naszym kraju system. – Networking WTM było prawdopodobnie najbardziej efektywnie wykorzystanym czasem na targach. Wielu potencjalnych kontrahentów w...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail