Poznań za pół

Szósta edycja akcji „Poznań za pół ceny” odbędzie się 27-28 kwietnia 2013 r. Osoby odwiedzające poznańskie hotele, restauracje, muzea i innych partnerów akcji mogą liczyć na 50 proc. rabat.

Ofertę uatrakcyjni bogaty, unikalny i darmowy program turystyczny. – Zeszłoroczna edycja akcji była rekordowa pod względem liczby partnerów oraz programu turystycznego. Udało nam się zebrać 150 partnerów, z których większość deklarowała chęć powtórnego udziału w „Poznań za pół ceny” – mówi Jan Mazurczak z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji. – W ciągu dwóch dni akcji sprzedaliśmy za pół ceny ponad 70 tys. usług. Bardzo dużą popularnością cieszył się unikalny program turystyczny, kilka tysięcy osób obejrzało niedostępny zwykle dla turystów fort pruski, rekordy popularności biło także Nowe ZOO, Palmiarnia czy nowo otwarte Termy Maltańskie z imponującym kompleksem saun. Projekt po raz pierwszy zyskał wymiar metropolitalny, uwzględniając atrakcje w Kórniku, Puszczykowie, Swarzędzu, Stęszewie, Czerwonaku, Suchym Lesie czy w Tarnowie Podgórnym – dodaje Mazurczak. Pierwsze oferty zostały umieszczone już na stronie www. poznanzapolceny.pl.

rt-2013-02-06

Strona internetowa aktualizowana jest codziennie i wzbogacana o nowych partnerów i nowe atrakcje. Rabaty to jednak nie wszystko. W weekend 27-28 kwietnia 2013 r. na turystów czeka także bogaty i unikalny program turystyczny. Bezpłatnie będzie można zwiedzić Poznań, spacerując kilkunastoma tematycznymi szlakami, otwarte zostaną podziemia kościoła farnego czy komnaty Zamku Cesarskiego. W ramach akcji odbędą się także przechadzki Traktem Królewsko-Cesarskim, po którym za darmo oprowadzać będą przewodnicy.


Wydanie: 11/2012, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail