Wciąż korzyst amy z „efektu euro”

Od Euro 2012 minął rok. Ta impreza w ciągu ostatnich kilku lat była dźwignią naszej promocji. Większość działań było jej podporządkowane. Co teraz będzie takim głównym punktem?

rt-2013-05-19

Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.


 

Udało nam się dobrze zorganizować jedną z większych imprez sportowych na świecie, więc to ciągle często podnoszona kwestia. Mistrzostwa Euro 2012 pokazały zagranicznej opinii publicznej, ale także Polakom, że potrafimy być dobrymi organizatorami i gospodarzami. Dlatego cieszę się, że Polska razem ze Słowacją podjęła starania o organizację Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Jest to jednak wydarzenie jeszcze dość odległe w czasie. Teraz wciąż korzystamy z „efektu euro”. Ta impreza potwierdziła w praktyce znaczącą rolę, jaką odgrywają w promocji kraju, wielkie wydarzenia sportowe. One pomagają tworzyć pozytywne skojarzenia a te właśnie często mają wpływ na nasze decyzje o wyborze kierunku turystycznego. Zwykle jedziemy do miejsc, które dobrze nam się kojarzą. Imprezy sportowe generują dużo pozytywnych emocji i dlatego są doskonałym narzędziem promocyjnym i tam gdzie to jest możliwe wykorzystujemy je w naszych kampaniach. W roku 2013 i częściowo w 2014 będziemy na niektórych rynkach mówić o Polsce, jako kraju organizatorze Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej. W 2013 odbędą się u nas Mistrzostwa Świata w siatkówce plażowej, a w 2014 Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn. Wokół tych imprez będziemy budowali przekaz, szczególnie w krajach, których drużyny będą grały w tych turniejach.

 

Skoro już mówimy o marketingowym efekcie Euro 2012 i wiemy, że należy go podtrzymać to nasuwa się pytanie czy są wystarczające środki na takie działanie?

Wydanie: 3/2013, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail