Ubezpieczenie w biurze podróży?

W trakcie sezonu zimowego wielu klientów biur podróży poszukuje odpowiedniego ubezpieczenia na narty i snowboard. Jakie standardy powinna spełniać dobrze dobrana polisa dla amatorów białego szaleństwa? O co warto pytać turystów, aby zaproponować im odpowiedni zakres ochrony? Jaką wartość dodaną niosą ze sobą pakiety przeznaczone dla miłośników sportów zimowych? – wyjaśniają eksperci Travel Guard firmy ubezpieczeniowej AIG.

rt-2014-02-40

Dywersyfikacja oferty – dodatkowe dochody dla biur podróży

Sprzedaż ubezpieczeń turystycznych to bardzo dobre źródło dodatkowych dochodów dla biur podróży. Wprowadzenie oferty ubezpieczeń nie wymaga zazwyczaj żadnych dodatkowych nakładów finansowych, a prowizje za sprzedaż polis są bardzo atrakcyjne. Jakość oferowanych ubezpieczeń podróżnych, w tym polis związanych z uprawianiem sportów zimowych, może pomóc agentom i biurom podróży zwiększyć swój potencjał biznesowy i obroty, a także zyskać długofalową przychylność klientów. Tym samym mogą oni efektywniej uzyskiwać przewagę konkurencyjną na coraz bardziej wymagającym rynku. – Ubezpieczenia turystyczne od następstw uprawiania sportów zimowych cieszą się dużym zainteresowaniem podróżnych. Jak wynika z informacji od naszych partnerów, sprzedaż ubezpieczeń przez touroperatorów posiadających dedykowaną ofertę dla narciarzy, wzrasta w sezonie urlopów zimowych nawet o kilkadziesiąt procent. Jest to spowodowane rosnącą świadomością narciarzy i snowboardzistów. Wielu z nich nie zastanawia się już, czy kupić ubezpieczenie na wyjazd, ale jaką polisę wybrać i czy jej zakres będzie wystarczający – powiedziała Anna Wieconkowska, travel insurance manager Travel Guard w firmie AIG.

Informować, nie straszyć

Informacje o możliwych zagrożeniach podczas zimowych wyjazdów oraz konsekwencjach finansowych związanych z brakiem polisy ubezpieczeniowej powinny być szeroko nagłaśniane przez...


Wydanie: 10/2013, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail