Turyści kupują online

Szacuje się, że już co piąty kupujący usługi turystyczne robi to za pośrednictwem sieci. Jednak znalezienie atrakcyjnej oferty nie jest wcale takie łatwe. Według badań IATA przeciętny internauta w USA, aby dotrzeć do najkorzystniejszej oferty biletu lotniczego, musi przejrzeć aż 22 serwisy. Ten problem w coraz większym stopniu zaczyna dotykać również polskie firmy.

Branża turystyczna jest jedną z nielicznych, które oparły się kryzysowi. Doskonale radzi sobie również w internecie. W Stanach Zjednoczonych wartość tego sektora jest szacowana już na 100 miliardów dolarów. 65 procent tej sumy generuje sprzedaż biletów lotniczych, z jedynie 19-procentowym udziałem rezerwacji hotelowych. – W Polsce szacuje się, że wartość całego rynku e-commerce osiągnie w tym roku 30 mld złotych. Biorąc pod uwagę, że...


Wydanie: 12/2013, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail