Travelist sprzedany

Grupa Secret Escapes, jeden z największych międzynarodowych klubów travelowych, 16 maja podpisała umowę inwestycyjną z polską spółką Travelist Sp. z o. o. Kontrahenci nie ujawniają sumy, którą Secret Escapes zapłaciło za 100 proc. udziałów polskiego klubu travelowego, ujawniają jedynie, że kwota transakcji jest ośmiocyfrowa (zdecydowanie ponad 10 000 000 zł).

Travelist w grupie Secret Escapes będzie działał pod swoją obecną nazwą, a dotychczasowy prezes firmy Tomasz Nowiński pozostanie na stanowisku i będzie odpowiadał za dalszy rozwój klubu w Polsce. Przygotowania do transakcji trwały pół roku – uwzględniały analizę działań i sytuacji biznesowej Travelist oraz określenie formy współpracy i nowej strategii rozwoju serwisu. – To duży sukces dla nas – twórców serwisu Travelist. W ciągu roku zbudowaliśmy wyróżniający się na polskim rynku klub travelowy, który zdążył już zdobyć rzeszę stałych klientów, a jego prężny rozwój wciąż przyciąga nowych. W klubie zarejestrowanych jest około 600 tys. użytkowników, a całkowity dochód firmy wynosi ponad 20 mln złotych – mówi Tomasz Nowiński, CE O Travelist. Cieszy nas, że potencjał dalszego rozwoju zarówno rynku, jak i serwisu Travelist w Polsce, dostrzegli liderzy branży e-travelowej na świecie. Jesteśmy przekonani, że dobre praktyki płynące z międzynarodowych rynków, na których działa grupa Secret Escapes, pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej marki, zwiększenie udziału w rynku oraz zadowolenie naszych klientów – dodaje. Travelist działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 20 pracowników, w tym zespół marketingowy składający się z analityków, specjalistów do spraw on-site, copywriterów i fotoedytorów, zespół sprzedażowy oraz do działań postsales, dział obsługi klienta, a także dział finansowy. Aktualnie klub współpracuje z 500 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce. Każdy promowany obiekt musi spełniać szereg warunków, takich jak odpowiednia jakość, stosowna ilość pozytywnych opinii pozostawionych przez klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy jednocześnie najniższej cenie na rynku. Dla każdego obiektu doświadczeni revenue managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu powyższej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach.

Wydanie: 3/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail