Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Fuzja Wezyra

OTI Holding, jeden z największych koncernów turystycznych na świecie, do którego należy Wezyr Holidays oraz Coral Travel, łączy w Polsce obie marki. Dla OTI Holding polska marka Wezyr Holidays ma bardzo duże znaczenie jako działająca na rynku turystycznym w kraju należącym do Unii Europejskiej, o stabilnych warunkach gospodarczych. Koncern poza marką Wezyr Holidays, działającą w Polsce od 15 lat, w 2013 r. wprowadził kolejną – Coral Travel.

rt-2014-07-03

To najsilniejszy brand koncernu, który w Polsce jest organizatorem luksusowych pakietów, dalekich kierunków, ofert na miarę’ oraz wyjazdów incentive travels. – Łączymy 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym polskim rynku z międzynarodowym doświadczeniem i siłą Coral Travel. Synergia działań to również bogatsza oferta, w tym przede wszystkim rozszerzenie o kierunki egzotyczne, gdzie Coral Travel ma ogromne doświadczenie. Dla przykładu w ostatnim sezonie Tajlandię z Coral Travel odwiedziło 150 tys. turystów – mówi Kaan Ergün, dyrektor generalny Wezyr Holidays i prokurent Coral Travel. Obie marki będą funkcjonować pod jednym wspólnym brandem i logotypem: Wezyr Holidays/Coral Travel. Właścicielem będzie Wezyr Holiday Service Sp. z o.o., którego gwarancja ubezpieczeniowa opiewa na kwotę 36 milionów złotych. Wszelkie działania reklamowe i informacyjne będą scalone pod jeden brand, m.in. dokumenty rezerwacyjne, strona internetowa, systemy rezerwacyjne, branding sieci sprzedaży. OTI Holding działa ponad 22 lata i oferuje 52 kierunki wakacyjne w 28 krajach na całym świecie. Wozi klientów z 58 portów lotniczych, a z jego propozycji skorzystało ponad 2,5 miliona turystów. Obroty OTI Holding w roku 2013 wyniosły 2 miliardy dolarów, a w sezonie 2014 koncern planuje globalny wzrost o 17 proc. Obecnie zatrudnia ponad 4,7 tys. osób.

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Ruszyła sprzedaż ofert - „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY"
Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności