Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Wykorzystanie SMS-ów w branży turystycznej

Choć z roku na rok rośnie popularność komunikatorów internetowych, to jak pokazują badania, wiadomości SMS cały czas trzymają się mocno. W branży turystycznej najczęściej wykorzystuje się je do wysyłania powiadomień, potwierdzania rezerwacji oraz przedstawienia specjalnych ofert.

rt-2014-07-16

– Jak pokazują statystki, większość wiadomości SMS zostaje odczytana w ciągu 10 sekund od ich dostarczenia – mówi Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR z SMSAPI.pl. – Dlatego jeżeli zależy nam na tempie przekazania informacji, a dzieje się tak na przykład przy potwierdzeniu rezerwacji czy nagłej zmianie w programie wycieczki, możemy mieć pewność, że SMS będzie najskuteczniejszy. Od lat zresztą wykorzystują to biura turystyczne wysyłające wiadomości przypominające m.in. o zbliżającym się locie – dodaje Ogonowski. Obecnie, dzięki wykorzystaniu odpowiednich platform do masowych wysyłek SMS-ów i MMS-ów, kampanie z ich udziałem można przeprowadzić z poziomu komputera podłączonego do internetu.

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Ponad 3 miliony pasażerów na wrocławskim lotnisku
Na progu sezonu jesienno-zimowego ruch w Porcie Lotniczym Wrocław pozostaje na wysokim poziomie. Można już prognozować, że w tym roku lotnisko ponownie pobije swój...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności