Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Kierunki egzotyczne nowym polem bitwy

Jak wiadomo Ryanair ogłosił, że otworzy zimą cztery połączenia z Modlina na Wyspy Kanaryjskie, a ponadto wprowadził rodzinny pakiet Family Extra, który obejmuje 10 różnorodnych zniżek i udogodnień.

Ta pierwsza propozycja potwierdza powolną lecz stałą ekspansję taniego przewoźnika na kierunki turystyczne, a druga pobrzmiewa jak wyzwanie dla biur podróży, których najsłabszym punktem jest nadal mało atrakcyjna oferta dla rodzin. Trzy tygodnie później Ryanair ogłosił, że chce zatrudnić 200 nowych osób w swoim centrum innowacji w Swords pod Dublinem. Rzecznik przewoźnika Robin Kiely cytowany przez dziennik „The Irish Times” oznajmił, że oferując bardzo dobre pensje Ryanair planuje „zatrudnić najlepszych z najlepszych, aby odmienić internetowy sektor turystyczny”. Wygląda na to, że powoli materializują się koszmarne sny touroperatorów. Tani przewoźnik sonduje rynek połączeń na kierunki turystyczne. Wypełnione po brzegi samoloty pełne suto opłaconego wakacyjnego bagażu, sporo wyższe niż przed rokiem ceny biletów, duże szanse dodatkowego zarobku z przekierowania ruchu na strony hoteli oraz dostawców innych usług, to jest to co Ryanair lubi najbardziej. Jest to biznesowo interesująca alternatywa dla takich wątpliwych finansowo przedsięwzięć jak np. młynek lotów do Oslo za średnio 250 złotych w obie strony lub cyklicznych promocji po 19 złotych za przelot jednokierunkowy. Jakie mogą...

Wydanie: 4/2014, ANALIZA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności