Kampania Eurolotu

Polska regionalna linia lotnicza wystartowała w Gdańsku, Krakowie i Warszawie z nową odsłoną kampanii promującej zimową siatkę połączeń przewoźnika. Druga część akcji Miłego Eurolotu dotyczy przede wszystkim promocji najnowszych kierunków w siatce połączeń przewoźnika – z Warszawy do Kiszyniowa, Kluż-Napoki, Zagrzebia, a także Stuttgartu, Dusseldorfu oraz Lublina. Eurolot zacznie operować na tych trasach już od 26 października br.

Ponadto w kampanii promowane będzie także połączenie z Gdańska do Krakowa oraz zagraniczne połączenia linii z tych dwóch portów: z gdańskiego lotniska do Amsterdamu i Helsinek oraz ze stolicy Małopolski do Zurychu i Amsterdamu. Kampania będzie prowadzona przez cały październik w gazetach ogólnopolskich oraz dziennikach lokalnych. Dodatkowo sprzedaż biletów będzie wzmocniona działaniami w internecie. Będą to głównie kampanie odsłonowe oraz kontekstowobehawioralne (tzn. pozwalające na odnalezienie tych osób, które dzięki zbieżności zachowań lub zainteresowań mogą być zainteresowane zakupem biletów lotniczych), połączone z mailingiem, artykułami i wpisami na portalach oraz serwisach związanych z podróżami. Główne przekazy, które będą pojawiać się w kampanii na materiałach, to m.in. „Europa na skróty”, „Poznaj z nami Półwysep Bałkański” czy „Bez przesiadek prosto do celu”. Główne cele jesiennej kampanii będą skoncentrowane na umacnianiu marki Eurolot w Polsce jako przewoźnika, który nie tylko skupia swoją działalność w regionach, ale i otwiera się na nowe rynki zagraniczne.

Wydanie: 6/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail