Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



Nie boimy się innowacyjnych działań promocyjnych

Gra była elementem promocyjnym sieradzkiej starówki zrewitalizowanej w ramach środków unijnych – mówi prezydent Sieradza Jacek Walczak.

rt-2014-10-36

Skąd pomysł, by Sieradz promować poprzez grę planszową?

Gry planszowe przechodzą światowy renesans. Kiedyś kojarzyły się tylko i wyłącznie z Chińczykiem i Eurobiznesem, a dzisiaj stały się trendem we wspólnym, rodzinnym spędzaniu czasu. To był impuls, by w ten oryginalny sposób promować Sieradz na zewnątrz, a mieszkańcom przypomnieć o bogatej historii ich grodu. Gra jest tak skonstruowana, że łączy fakty, wydarzenia i postaci związane z historią i współczesnością Sieradza z fantastyką, jednak w taki sposób, że informacje przekazywane są w ciekawy, interesujący sposób.

Nie było obaw, że taki pomysł może zostać źle przyjęty, że padną zarzuty o złym wydawaniu pieniędzy? Przecież...

Wydanie: 8/2014, PROMOCJA
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail