Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



Projekty samorządowe bywają większym wyzwaniem

Wiele urzędów w dalszym ciągu zbyt zachowawczo podchodzi do promocji swoich miast oraz regionów – mówi Adam Kałucki z Locativo.

rt-2014-10-38

Czy firma Locativo tworzyła już wcześniej gry planszowe na zamówienie?

Nie, to nasz debiut w grach planszowych. Ale po pierwsze lubimy nowe wyzwania, odważne, nieszablonowe pomysły na promocję, a po drugie mamy w naszym gronie prawdziwych fanatyków tego typu gier. Nie trzeba ich było długo namawiać do udziału w tym w projekcie. Wszyscy szybko przekonaliśmy się, że to może być niezła przygoda zawodowa.

Czy często zdarzają się zamówienia od samorządów na nietypowe rozwiązania promocyjne?

Na pewno wciąż rzadziej niż można by było tego oczekiwać. Wiele urzędów w dalszym ciągu zbyt zachowawczo podchodzi do promocji swoich miast oraz regionów. Zawsze łatwiej i bezpieczniej jest sięgnąć po sprawdzone rozwiązania niż zaryzykować. Warto wspomnieć też o tym, że powstanie „Źródła” sfinansowano z pieniędzy na promocję projektu infrastrukturalnego –...

Wydanie: 8/2014, PROMOCJA
W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail