Hotelzon ogłasza wejście na polski rynek

Firma Hotelzon, dostawca technologii dystrybucji usług hotelowych dla rynku B2B, ogłosił wejście na polski rynek i mianowanie Radosława Mazura na lokalnego menedżera ds. sprzedaży.

Siedziba firmy będzie mieścić się w Warszawie. Jest to drugi akt ekspansji firmy Hotelzon na nowy rynek w ciągu tego miesiąca i nie ostatni w najbliższym czasie. Ekspansja firmy następuje krótko po pomyślnym wejściu na rynek francuski i cztery miesiące po tym, jak firma Hotelzon została kupiona przez Travelport, w ramach strategii tej firmy, polegającej na definiowaniu na nowo sprzedaży usług podróżniczych, ze szczególnym skupieniem się na rozwoju segmentów usług hotelowych i podróży klientów korporacyjnych. Firma Hotelzon będzie kontynuowała ekspansję poprzez zatrudnienie kolejnych sześciu menedżerów ds. sprzedaży w Niemczech, Irlandii, Portugalii, Belgii, Danii i Norwegii.

Wydanie: 9/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail