Milion użytkowników Travelist

Pierwszy w Polsce klub travelowy Travelist może pochwalić się milionem zarejestrowanych użytkowników, których liczba wciąż rośnie. Sukces Travelist.pl to kolejny dowód na coraz silniejszy trend wśród Polaków – przechodzenie od zakupów grupowych do wyspecjalizowanych klubów travelowych.

rs-2014-11-07

– Klub travelowy Travelist.pl to kanał marketingowy do sprzedaży pobytów hotelowych online. – Milion użytkowników to dowód, że Polacy potrzebowali takich usług – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist.pl. Platforma działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 35 pracowników. Klub współpracuje z 800 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce. Travelist.pl dba o wysoki standard swoich usług, dlatego każdy promowany obiekt musi spełniać szereg wymagań, takich jak wysoka jakość, stosowna liczba pozytywnych opinii klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy najniższej cenie na rynku. Dla każdego obiektu doświadczeni revenue managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu powyższej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach. Od maja 2014 r. Travelist.pl jest częścią grupy Secret Escapes, jednego z największych na świecie klubów travelowych.

Wydanie: 9/2014, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail