Dobre wyniki i nowe produkty Neckermanna

Ponad 90 słonecznych kierunków i regionów z dojazdem własnym i z wylotem z 11 lotnisk, liczne nowości, w tym katalog poświęcony tylko Bułgarii oraz specjalne propozycje dla tych, którzy chcą połączyć wypoczynek ze zwiedzaniem – to tylko niektóre z tegorocznych atrakcji najnowszej oferty Neckermanna. Biuro podróży rozpoczyna sprzedaż lata 2015.

rs-2014-11-44

Po październikowej inauguracji sprzedaży rodzinnych wakacji, Neckermann przedstawia całą ofertę, którą przygotował na lato 2015. Cały rok turystyczny touroperator kończy 11,7-milionowym zyskiem (59,5 proc. wyższym niż w roku ubiegłym). W tym czasie biuro podróży obsłużyło 148 tysięcy klientów, a jego obroty sięgnęły ponad 332 miliony złotych. Z takimi wynikami polska spółka córka Thomasa Cooka okazuje się liderem w całej grupie pod względem rentowności i dynamiki wzrostu. Wzrost sprzedaży pakietów lotniczych wyniósł 27 proc. Spadek zanotowano natomiast przy sprzedaży imprez z dojazdem własnym. – Widać tu konkurencję portali oferujących rezerwacje hoteli takich jak bloking.com czy HRS – skomentował te wyniki prezes Neckermann Polska Krzysztof Piątek.

Teraz Bułgaria

Te wyniki wpłynęły na kształt letniej oferty. W nadchodzącym sezonie biuro podróży rozszerza ofertę hotelową na kluczowych kierunkach, ale też wprowadza nowości produktowe. W poprzednim roku krajem, który zajmował szczególne miejsce w ofercie touroperatora, była Turcja, która miała swój osobny katalog, dzięki czemu uzyskano na tym kierunku imponujące wzrosty. Przez lotnisko w Antalyi przewinęło się o 230 proc. klientów biura więcej niż w roku 2013. Co będzie lokomotywą w tym roku? – Neckermann od kilku lat jest niekwestionowanym liderem w organizacji wypoczynku w Bułgarii – mówi Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska. – To z nami Polacy najchętniej wyjeżdżają nad czarnomorskie wybrzeże, dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny...

Wydanie: 9/2014, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail